Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 1. мај 2020.

Catrice One Drop Coverage korektor

Kada pričamo o Catrice kozmetici, mislim da nema devojke koja voli šminku, a da nije probala njihovu čuvenu kamuflažu.
Taj korektor je na daleko poznat i sa sigurnošću mogu da kažem da može parirati i puno skupljim korektorima.
Kako sam ga potrošila, odlučila sam da isprobam još neki korektor od Catrica i odlučila sam da to bude Catrice One Drop Coverage korektor. Najviše me je privuklo pakovanje, kao i sam aplikator.

Catrice One Drop Coverage korektor dolazi u pakovanju od 7ml i ima jako neobična način doziranja, pipetu.
Na taj način podseća na njihov HD puder koji se nalazi u stalnoj postavci Catrice proizvoda.

Jedna kapljica je sve što vam treba: dugotrajan korektor otporan na znoj s jakom pokrivenošću i ultra laganom teksturom. Samo je kap korektora dovoljna za potpunu pokrivenost. Istodobno, hidratizira kožu zahvaljujući hijaluronskoj kiselini.(izvor)

 Catrice One Drop Coverage korektor je korektor za koji proizvođač tvrdi da vam je potrebna jedna kap po oku i ja bih se tu složila. Kako se dozira uz pomoć pipete, najbolje je da ga najpre stavite na ruku, a zatim uz pomoć četkice ili blendera nanesete na predeo ispod očiju. Pored toga, dosta je tečan i ukoliko bi ga direktno nanosili može da se desi da stavite previše i to ne bi izgledalo lepo.

Veoma je lagane teksture i ima odličnu prekrivnu moć.
Nijansa 005 light natural je neutralna nijansa i savršeno mi odgovara. Ne uvlači se u bore, a predeo ispod očiju lepo izgleda. Naravno, uvek ga setujem sa puderom u prahu.
Pored ove nijanse, korektor dolazi u još tri, mada mislim da devojkama sa svetlijim tenom ova nijansa savršeno pristaje.
Otporan je na vodu, znoj i veoma je dugotrajan.
Odlično se blenda sa beauty blenderom.

Iako svi vole kamuflažu od Catrica, mislim da je i ovaj korektor i te kako vredan pažnje i da ga treba probati. Odlična prekrivna moć, dugotrajanost i lako blendanje predstavljaju dobru stranu ovog korektora.
Ja sam ga poručila sa instagram profila Šopingholičarke, a ima ga i na sajtu Lilly drogerije.

*Da li ste probali proizvode od Catrice kozmetike?





4 коментара:

  1. Nisam do sad čula za ovaj korektor i na prvu sam čak pomislila da je puder pa mi je pakovanje zaista interesantno i super mi je što se tako malo troši. Baš bih volela da ga isprobam! 😊 Super recenezija!

    http://www.iammilitza.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala, a ni čula za proizvod. Čim ugrabim priliku probaću ga. Sjajan post:D

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Njihova kamuflaža mi je definitivno omiljeni drogerijski korektor i iznova i iznova je kupujem.Za ovaj sam čula i sad mislim da ću ga definitivno uzeti da probam jer zaista deluje obećavajuće...Odličan post,divne fotke!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши