Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 18. мај 2020.

True Story zdrave grickalice

Iz karantina i izolacije u kojoj smo se svi opustili i konzumirali nezdravu hranu izašli smo sa viškom kilograma.
Sada, kada se sve polako vraća u normalu, vreme je da se vratimo zdravoj ishrani. Međutim, to nekad zna da bude jako teško, jer svi volimo grickalice i meni je najteže da se upravo njih odreknem.
Sa velikim olakšanjem prihvatila sam činjenicu da na našem tržištu postoje i zdrave grickalice.
Zdrave grickalice dolaze nam od brenda True Story i prave se od svežeg voća i povrća.

True Story zdrave grickalice dobijaju se sušenjem svežeg voća i povrća. U sebi ne sadrže šećer i druge aditive. Pored toga, svi proizvodi su proizvedeni u Srbiji.
U svojoj ponudi True Story ima grickalice od sušenog povrća i voća koje se potapanjem u vodu mogu koristiti kao sveže namernice.
U paketu koji je stigao na moju adresu našlo se 7 proizvoda: potaž od bundeve, potaž od brokolija, sušeni čips od krompira, cvekla, paškanat i šargarepa, kao i sušeni paradajz u ulju. Pored ovog zdravog sušenog povrća dobila sam i sušenu krušku i barove od lubenice kojima sam se najviše obradovala.

Potaž od brokolija i bundeve dolazi u pakovanjima od 40g. Ne sadrže so, pa je prilikom pripreme potrebno dodati začine.
Oba potaža se prave jako lako i brzo.
Za pripremu potrebno je svega 10min, a dobija se ukusan i zdrav obrok.
U 800ml vode sipate potaž i ostavite 6 minuta da odstoji, a nakon toga još 4 minuta ga izblendate štapnim mikserom ili stavite u blender. Od 40g sušenog povrća dobije se obrok dovoljan za 4 osobe.
Meni se jako sviđaju oba potaža, možda malo više potaž od bundeve, jer volim bundevu, a ovo sušeno povrće ima identičan ukus i miris. Pored toga, jako je zdravo, pa je to još jedna prednost ovog proizvoda.

Sušeni paradajz u ulju dolazi u teglici od 270g. Radi se o paradajzu koji se nalazi u mešavini maslinovog i suncokretovog ulja.
Ja sam ga koristila kao dodatak salatama, jer sadrži ulje pa nije potrebno da ga dodajem dodatno, a pored toga sušeni paradajz daje neki specifičan ukus.


Mix od cvekle, paškanata i šargarepe je super kombinacija u svim jelima, jer imate tri povrća na jednom mestu. Može da se koristi kao dodatak jelima poput čorbe, a i dodatak salatama. Ja sam ga koristila uz belu čorbicu i tu mi se najviše svidelo.

Sušena kruška je jedan od njihovih najboljih proizvoda.
Zaista sam uživala u konzumiranju ovog proizvoda, jer je jako ukusan. Kolutići kruške su tanko isečeni i imaju pun ukus kruške. Sušena kruška je slatka i skoro da se topi u ustima, tako da smo se otimali oko kesice. 

Barovima od sušene lubenice sam se najviše obradovala, jer obožavam lubenicu.
Zaista ima jako lep ukus i kada zagrizete prvi put čini vam se da nije slatko, međutim pravi ukus dolazi nekoliko trenutaka kasnije kada postaje prava poslastica.
Super je kada ste na dijeti ili na nekom posebnom režimu ishrane, jer ovi barovi mogu da budu pravi slatkiš. Zdravi, a jako ukusni. Utoliće želju za slatkišima, a njihovom konzumiranjem nećete imati grižu savest jer niste pojeli neki nezdravi slatkiš.

Sušeni čips od krompira je odlična zamena klasičnom nezdravom čipsu. Jako je sličan, a opet nije toliko slan. Ukusan je i jako tanko isečen. Listići sušenog čipsa su skoro pa providni.
Kako je jako tanak, dosta je hrskav i topi se u ustima. 
Jeftiniji je, ali u kesici ima manje proizvoda nego kod klasičnog čipsa.
No to mu nećemo uzeti kao mani, jer se ovde ipak radi o zdravijoj verziji.
Ja nisam ljubitelj čipsa, ali ga je zato Vasa smazao.

True Story u svojoj ponudi ima još proizvoda, kao i svoju online prodavnicu u kojoj ih možete poručiti. 
Za porudžbine veće od 1200din imaju besplatnu dostavu, kao i razne poklone.
Na njihovom instagram nalogu True Story možete dobiti još dodatnih informacija vezanih za sve proizvode.

*Da li ste probali sušeno voće i povrće?

6 коментара:

  1. Baš sam i ja juče objavila post o njihovim proizvodima,i meni su lubenica i kruška definitivni favoriti!Divan brend i divne stvarčice proizvode...
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam ništa od ovoga probala,ali deluje interesantno. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Jaoj obozavam njihove proizvode, uskoro cu i ja objaviti svojr misljenje o njima, ali lubenica ubedljivo najveci favorit... �� lep blog

    ОдговориИзбриши
  4. Jaoj obozavam njihove proizvode, uskoro cu i ja objaviti svojr misljenje o njima, ali lubenica ubedljivo najveci favorit... �� lep blog

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam probala nikada ništa od pomenutih proizvoda, ali izgedaju fenomenalno i kao pravi spas za sve nezdrave grickalice koje uzimamo. Super post:D

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Isprobala sam skoro sve iz njihovog asortimana i sa većinom sam oduševljena, a posebno sa pomenutim potažom od bundeve, barovima od lubenice, sušenom kruškom i jabukom kao i sušenim čipsom. ❤

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши