Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 2. јун 2020.

Multiactiv Beauty restart

Šta je vaš beauty restart? Da li imate onih 10 minuta koje posvetite samo sebi i svojoj koži? 
Moram priznati da mi često fale momenti kada mogu da se posvetim sebi, jer u moru svakodnevih obaveza nekad nemam vremena ili budem previše umorna, pa samo želim da se što pre bacim u krevet.
Znam da to nije samo moj slučaj i da ima dosta devojaka koje se sa ovim susreće.
Znajući za to, Multiactiv kozmetika je izbacila dve nove maske za lice u okviru kampanje #beautyrestart.

Radi se o maskama za lice sa višestrukim dejstvom. Clay i Gel maske za lice pružaju temeljno čišćenje kože, kao i osveženje i hidrataciju u zavisnosti od toga koju masku izaberete.

Kaolin Clay maska za lice namenjena je čišćenju pora, upijanju viška sebuma i hidriranju ostavljajući kožu mekom i glatkom.

U sebi sadrži glinu, estrakt ulja masline i ulje lavande. Bele je boje i u kesici ima dovoljno maske za jedno korišćenje.
Koristi se tako što se u debljem sloju nanese na lice, ostavi 10min i nakon toga ispere.
Koža nakon nje je jako mekana i glatka. Iako u sebi sadrži glinu, mislila sam da mi se neće dopasti, jer suva koža i glina ne sarađuju dobro, međutim baš mi se dopala. Uopšte mi nije isušula kožu.
Pored gline, u sebi sadrži i ulje lavande, a ja miris lavande ne volim. U ovom slučaju, taj miris nije jak i zagušljiv već veoma prijatan. Posebno u slučaju kada masku nanosim pre spavanja, miris lavande deluje umirujuće i pomaže da lakše i brže zaspim.

Piling Gel maska namenjena je dubinskom čišćenju kože kao i osveženju, vraćajući koži vitalnost i blistavost.

Ova maska je skoro pa providna. U sebi sadrži sitne piling čestice koje kada ispirate masku rade piling. Piling nije grub, ali opet dovoljan da lepo očisti kožu.
Maska ima lep svež miris koji najviše podseća na mentol. Ne iritira kožu, a lepo osveži lice i učini ga blistavim.

Od Multiactiv kozmetike krajem godine dobila sam po jednu masku u okviru kampanje #beautyrestart i od tada ih stalno koristim. Kada god odem u kupovinu, kupim po par kako bih imala u zalihama. Sviđaju mi se činjenica da imaju više dejstava, ne moram da koristim druge maske jer ujedno i očistim kožu,a i hidriram. Za 10min priredim svom licu pravi ugođaj. Pored toga, namenjene su svim tipovima kože.
Imaju 7.5ml i koštaju 79din. Za tu cenu su odlične i smatram da zaslužuju i veću cenu. 
Možete ih kupiti u DM-u, Lilly drogeriji kako i u većim marketima poput Rode i Tempa.


*Da li ste probali Multiactiv maske za lice?

12 коментара:

  1. Nisam probala ni jednu Multiactiv masku ali planiram ❤😊


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam njihove maskice.Sjajan post!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala. 😊 A najvise volim kad odvojim par sati samo za sebe. 😊

    ОдговориИзбриши
  4. Maskice su super, uzivanje isprobavati ih ❤️

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam probala, ali mi djeluju odlično, mada mislim da bi mi druga bolje odgovarala. Divan post.😊❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam isprobala ali izgledaju baš dobro i voljela bih ih isprobati! Super post!

    LIVING LIKE V

    ОдговориИзбриши
  7. It seems that the peeling mask product has good benefits, effectively removes dead skin. Thank you for the review. Greetings from Indonesia.

    ОдговориИзбриши
  8. Obožavam maskice u poslednje vreme i baš zato bih volela i ove da isprobam. Ah, maskica nikada dosta. 😊❤️

    The Fashion Spell | YouTube | Insta

    ОдговориИзбриши
  9. Baš bih volela da ih isprobam jer mi se čine odličnim za moj tip kože, pogotovo ova druga maska koju sam već dodala na listu za kupovinu! 😊

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post,maske su uvijek bile moj favoriti,samo ih ja nemam pretjeranu naviku koristiti.Divna recenzija! :)

    https://tendresse2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Nisam probala a bas me zanimaju 🤗 divan post ❤

    ОдговориИзбриши
  12. Mnogo mi se dopadaju maske, jedva čekam da iskoristim priliku da ih kupim i isprobam. Odličan post ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши