Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 20. јун 2020.

Creightons losioni za telo - Užitak za sva čula

Da li postoji proizvod koji koristite sa uživanjem? Onaj jedan korak koji nikad ne preskačete?
Ja imam taj jedan korak i to je korišćenje Creightons losiona za telo.
Creightons kozmetiku prvi put sam probala pre više od godinu dana i od tada često kupim njihove proizvode.
Imaju široku ponudu proizvoda kako za negu tela, tako i za negu kose.
Veoma su povoljni, a proizvodu su i više nego odlični.

U svojoj kolekciji imam dva Creightons losiona za telo sa kojima sam oduševljena.
Radi se o losionu od ši putera i djumbira i losionu od makadamije i vanile.
Oba proizvoda su deo Creightons kolekcija za negu tela. Pored njih, ovaj brend u ponudi ima i loson za telo od maline i pomorandže.
Oba losiona dolaze u pakovanju od 400ml i imaju pumpice što se meni izuzetno dopada.

Pakovanja su napravljena od čvrste plastike i na poleđini svakog nalazi se deklaracija.

Oba losiona su jako kremasti i veoma lako se razmazuju. Ne ostavljaju beli trag na koži, a divno neguju. Koža je mekana, nežna i nahranjena, a pored toga miriše predivno. Miris se dugo zadržava na kožu, ali nikako nije jak i napadan.

Creightons ši puter i đumbir losion za telo, za razliku od losiona od makadamije i vanile, nema belu boju i ima dosta drugačiji miris. Boja ovog losiona je svetlo braon i sam miris je nešto svežiji. Miriše slatko/kiselkasto, ako mogu tako da kažem, mada bih vam preporučila da ga sami promirišete, jer je jako specifičan miris, ali lep.

Za razliku od ovog losiona, losion od vanile i makadamije ime belu boju i miriše na vanilu. Miriše na onu pravu, slatku vanilu. Savršenstvo od mirisa i užitak za sva čula.

Oba ova losiona koristim naizmenično. Divni su za negu telu, imaju super negujuća svojstva, a mirišu savršeno. Jako lako se upijaju, nisu masni i odmah nakon korišćenja mogu da se obučem, što mi je veoma bitno. Pumpica koju imaju za doziranje odlično funcioniše i olakšava samo korišćenje proizvoda.
Ako bih morala da kažem koji mi se od ova dva losiona više dopada, onda bi to bio losion od vanile, jer sam ja žena vanila i obožavam taj miris. Ali i bez obzira na to, oba losiona su zaista jako dobri i mislim da bi se i vama dopali.
Cena ovih losiona za telo je 350din.
Creightons proizvode možete pronaći u Lilly drogeriji, kao i na instagram profilu Get Beauty Srbija.


*Da li ste probali Creightons proizvode?

5 коментара: