Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 28. јун 2020.

Helenton šampon za kosu i Top Balsam | Luxol

Znamo se! Tu smo u kraju evo treći vek. Znamo ti mamu, baku, prabaku, čukunbaku i njenu mamu od čijih smo drugarica i naučili prve recepture. Prirodne, lepršave, učinkovite. Kako je koja generacija stasavala imala je svoje potrebe i nove ideje. Svaku smo ugradili u proizvod. Tako je i danas. Tvoja generacija nam je pomogla da doradimo formule i napravimo još jedan korak dalje. Bogata i jedinstvena receptura za negu kose. Unikatna u svakom pogledu. Balsam i šampon u kombinaciji za najbolji rezultat. Posebna ponuda za svaki tip kose – pronađi šta ti odgovara.

OSETI LEPOTU!( (Izvor)
Pre nešto više od mesec dana od kompanije Luxol dobila sam na testiranje Helenton šampone i regeneratore. Ako me pratite na instagramu to ste mogli i da vidite.
Za ovih mesec dana isprobala sam Helenton Original Top Balsam i Helenton šampon za vitalnost kose.
Mislim da ste sigurno ako ne probali, onda bar čuli za Helenton i Top Balsam proizvode.
Original Top Balsam je bio na našem tržištu pre par godina, ali je od jednom nestao. Međutim, zahvaljujući novom vlasniku ponovo se našao na rafovima.

Imao je drugačije pakovanje i na njemu je pisalo "original Top Balsam".

TOP BALSAM Orginal regenerator sa proteinom vraća kosi njenu prirodnu vlažnost i sjaj. Aktivna formula TOP BALSAM Orginal obnavlja oštećenu kosu i regeneriše njenu pH vrednost. Redovnom upotrebom TOP BALSAM Orginal kosa postaje svilenkastija i sjajna.

Uputstvo za upotrebu:
TOP BALSAM Orginal naneti na vlažnu, opranu kosu, raščešljati i ostaviti da deluje 5-10 minuta. Nakon završenog tretmana isprati kosu. Potrebna količina TOP BALSAM Orginal regeneratora za jednu upotrebu označena je skalom na bočnoj strani pakovanja.(Izvor)


Top Balsam je gušće teksture i ima blag, prijatan miris. Nanosi se nakon šampona i pospešuje oporavak kose.
Na poleđini pakovanja ima označen dozer koliko je dovoljno proizvoda za jedno pranje kose, ali iskreno ja se ne pridržavam toga. Nekad uzmem manje, a nekad više.
Sviđa mi se to što i ako uzmem više proizvoda on neće zamastiti kosu.
Uz Top Balsam mnogo lakše i brže rasčešljam kosu.
Nakon njega kosa je mekana i laka za oblikovanje.
Cena Top Balsama je oko 280din i u pakovanju ima 360ml proizvoda.

Uz Top Balsam koristila sam H5 Enhancing šampon za kosu.
Ovaj šampon je namenjen za vitalnost kose i pomislila sam kako bi bili savršena kombinacija i nisam se prevarila. Savršeno neguju kosu.

Vašoj kosi potrebne su dve stvari:
Nega & zaštita. Paleta “H” šampona za kosu iz Helenton Hair Care kolekcije pruža vašoj kosi onu posebnu pažnju koja joj je potrebna. Ultra bogata formula nežno čisti vašu kosu, dajući vam savršenu priliku da istražujete i izrazite sebe slobodom koju dobijate od ovih izuzetnih proizvoda za negu kose.(Izvor)


Kao i kod balsama, ovaj šampon ima 360ml. Zelene je boje i iste teksture kao i svi šamponi za kosu.
Ima miris koji je karakterističan za šampone koji se koriste u frizerskim salonima.
Moja kosa je takva sa se veoma brzo zamasti i potrebno je češće pranje, kao i korišćenje šampona koji će to mašćenje držati koliko toliko pod kontrolom.
Ovaj šampon je u tome uspeo, iako to nije njegova namena.
Prilikom pranja kose, koristila sam ga dva puta, jer mislim da šampon tako najbolje opere kosu.
Nakon njega koristim Top Balsam i time je pranje završeno.
Uz ovaj duo kosa je predivna. Čista, mekana i nežna na dodir. Ima divan sjaj i lako se oblikuje.
Mogla sam da prođem tri dana bez pranja što je za moju kosu zaista super.

Cena ovog šampona je oko 300din i slobodno mogu da tvrdim da je ovo jako dobar proizvod. Nije agresivan, lepo pere i neguje kosu, a veoma povoljan.
Smatram da mnogo skuplji šamponi ne mogu da daju efekat koji je on dao mojoj kosi.

*Pored šampona i regeneratora kompanija Luxol u svojoj ponudi ima i gelove za tuširanje,kreme, tečne sapune, kao i čvrste sapune koje od nedavno možete kupiti u Lidl prodavnicama.

Da li ste probali Luxol proizvode? 

4 коментара:

  1. Sjećam se da je još jedna blogerka pomenula ovaj brend šampona u postu i djeluju mi, barem po tome što sam pročitala, veoma kvalitetno. Zanimljiva recenzija. Odlično napisano, sve detaljno objašnjeno.

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Koristim njihove šampone i balzame i baš sam zadovoljna jer odlično operu kosu i baš bude mirišljava i manje se masti, a pritom su baš povoljni. ❤ Super recenzija, draga!

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala ove šampione, pakovanje mi deluje divno, a i verujem da vredi probati ga.

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam isprobala njihove šampone,super recenzija.


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши