Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 21. април 2020.

Golden Rose My Matte Lip Ink

Golden Rose uvek nas iznenadi i na naše tržište donese nešto novo.
Od brenda iz prikrajka postao je jedan od vodećih kada je šminka u pitanju.
Pojedini proizvodi ovog brenda mogu slobodno da pariraju i mnogo skupljim proizvodima.
Ovoga puta, Golden Rose je izbacio novu liniju mate tečnih karmina pod nazivom My Matte Lip Ink.

My Matte Lip Ink su novija, promenjena verzija čuvenih GR tečnih mat karmina. Pored teksture, razlikuju se i po pigmentaciji, formuli, trajnosti, ali i po pakovanju.
Dosta su lakši na usnama, mat su, ali su  prijatniji nego klasični Golden Rose tečni karmini. Lako se nanose i uz svetlije nijanse nije vam potrebna olovka. Što se tiče trajnosti, na usnama traju i više sati. Preživeće piće, ali neku masniju hranu neće što je i razumljivo jer ulje otapa tečne mat karmine.
Kada pričamo o pakovanju, za razliku od ostalih pakovanja tečnih mat karmina Golden Rosa, ovi karmini imaju četvrtasto pakovanje i drugačiji aplikator. Aplikator je sunđerast i koso sečen.
U kolekciji ima ukupno 14 nijansi i ja posedujem dve.

Nijanse koje ja imam su 03 i 09. Dve skroz drugačije boje, jedna nude dok je druga crvenkasta, odnosno više boja maline.

Nijansa 03 je jako lepa nude nijansa koju najčešće nosim.
Jedna je od svetlijih nijansi u kolekciji i uz nju vam neće biti potrebna olovka.
Jako je lepa na usnama i savršena kao dopuna neutralnom makeup look-u.

Nijansa 09 je nešto jača nijansa i za njeno nanošenja biće vam potrebna olovka kako bi sve precizno izgledalo. Naravno, ukoliko vi to želite, možete je nositi i bez olovke.
Iako nisam ljubitelj ovih boja, svidja mi se kako stoji na mojim usnama.
Obe nijanse su jako lepe.

Golden Rose My Matte Lip Ink su jako prijatni na usnama, lagani i minimalno isušuju usne. Sporije se suše, ali mi se više svidjaju od klasičnih tečnih mat karmina. Jedina zamerka koju imam je mali izbor nude nijansi.
 Od 14 nijansi, 4 su neutralnije boje, a ostale su jače. Mada, verujem da će u budućnosti Golden Rose dopuniti ovu liniju ruževa nekim novim bojama.
Cena My Matte Lip Ink je 445 din i možete ih kupiti u Golden Beauty shopovima.
Ukoliko volite mate tečne ruževe koje skoro pa nećete osećati na usnama, moja preporuka su ovi ruževi.

*Da li ste ih probali?


7 коментара:

  1. Ja sam veliki fan i njihovih standardnih mat ruževa,i tečnih i u stiku a i ovi mi deluju divno,jedva čekam da ih probam!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Divne dve boje, mnogo mi se dopadaju! :D


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  3. Najbitnije je da ne isušuju usne, a prelepo ti stoje ove nijanse i obe bih volela da posedujem. Baš sam dugo merkala ove ruževe, sad ću morati barem jedan da nabavim. :) odlična recenzija!

    http://www.iammilitza.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se svidjaju, jedva cekam da ih isprobam. :)

    ОдговориИзбриши