Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 15. април 2020.

Balea krema za umivanje lica

Sigurna sam da niko od nas nije ušao u DM, a da pri tom nije kupio bar jedan Balea proizvod. Cena, kvalitet, limitirana izdanja, pakovanje su sve ono što nas mami da se njihovi proizvodi nađu u našoj korpi.
Mislim da Balea ima najlepša limitirana izdanja proizvoda ukoliko pričamo o pakovanju proizvoda i njihovom mirisu. Uvek me nešto kod njih privuče, tako da iz DM-a izađem sa punom kesom proizvoda koje nisam planirala da kupim.
Ovoga puta neću vam pisati o nekom limitiranom proizvodu, već o proizvodu koji se nalazi u okviru njihove redovne postavke proizvoda. 
Radi se o Balea nežnoj kremi za umivanje namenjenoj suvoj i osetljivoj koži lica.

U ovoj kolekciji, pored kreme za umivanje, nalaze se još tri proizvoda: krema za lice, pena za umivanje i tonik.
Ranije sam probala penu i tonik, ali izazvali su mi  iritacije na licu, pa sam ubrzo prestala sa njihovim korišćenjem. Jako mi je krivo zbog toga, jer znam da su mnoge devojke oduševljene sa njima.
No bez obzira na to, odlučila sam da dam priliku kremi za umivanje iz iste kolekcije.

Balea krema za umivanje lica sadrži bademovo ulje i vitamin E. Namenjena je uklanjanju nečistoća sa lica.

Dolazi u tubici od 150ml i ima klik klak zatvarač koji štiti od prosipanja proizvoda.
Samo pakovanje je jako lepo, pastelno roze boje i zbog mahanizma zatvaranja pogodno je i za putovanja.

Ova umivalica je jako kremasta, gušća i u sebi ima sitne čestice koje bi trebale da rade veoma blag piling, međutim tih čestica je jako malo tako da je taj efekat pilinga skoro pa i zanemarljiv.
Ima blag miris koji veoma podseća na miris Nivea proizvoda. Nije napadan i jak.

Balea krema za umivanje nanosi se ujutru i uveče na vlažnu kožu lica. Potrebno je da se razmaže, a zatom ispere.
Krema je masnija, ali ne toliko da će vam zamastiti kožu, već će pružiti dodatnu hidrataciju koja je koži potrebna u hladnijim danima. Ne isušuje kožu, već je čini veoma mekanom. Lepo skida blagu šminku, ali ako se radi o nekom jačem makeup-u biće vam potreban dodatni proizvod.
Po meni to nije zamerka, jer sam je prvenstveno uzela za umivanje lica, odnosno kao korak u čišćenju kože kada sam bez šminke.

Mislim da je ovo jedan dobar proizvod za sve sa suvom i osetljivom kožom. Nežan i blag, lepo očisti kožu i pruži dodatnu negu.
Redovna cena Balea kreme za umivanje je 250 din, ali često je na sniženju pa je možete kupiti za manje od 200din.

*Da li ste probali Balea proizvode za negu lica?

8 коментара:

  1. Jedva čekam da je kupim i isprobam! Uvek volim da čitam tvoje recenzije jer sve napišeš što me zanima. 💗

    http://www.iammilitza.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo koristim je već nedelju dana i super mi je, baš je onakva kakvu si je i opisala. Dopada mi se što je kremasta ali nije za moju masnu kožu jer ne osećam da je dovoljno iščisti, no svakako ću nastaviti da je koristim jer mi pruža odličnu hidrataciju, a ostalo će odraditi neki jači piling. ❤

      Избриши
  2. ODlično deluje.Obožavam Baleu i uvek sam za kada je isprobavanje njihovih proizvoda u pitanju.Odličan post!

    ОдговориИзбриши
  3. Ciao :) NIsam kupila nista od Balee jako dugo, prije sam uzimala bas te njihove limitirane kolekcije zbog zgodnih pakiranja, posebno gelove za tusiranje :)

    ОдговориИзбриши