Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 6. април 2020.

Mr Black Derma Hair

Pre par meseci Mr Black izbacio je na naše tržište dva nova proizvoda za negu kose. Radi se o proizvodima iz linije Derma Hair koji su namenjeni sprečavanju gubitka kose, Derma hair fiber i šampon protiv gubitka kose.
Tom prilikom Mr Black je organizovao događaj na koji je i mene pozvao, ali ja na žalost nisam mogla da prisustvujem.
No, bez obzira na to, poslao mi je divan paket njegovih proizvoda između kojih su bila i ova dva proizvoda iz nove linije.

U Derma Hair liniji nalaze se dva proizvoda protiv gubitka kose, šampon i fiber za kosu.

Derma Hair šampon namenjen je sprečavanju gubitka kose i jačanju samog folikula kose.  Pred toga, ovaj šampon pospešuje rast kose i ima negujuća svojstva. 


Proteini i biljni ekstrakti u DERMA HAIR šamponu podstiču rast kose i sprečavaju njen gubitak aktiviranjem i jačanjem folikula dlake, vlaže vlasište i neguju kosu. Kombinuje naprednu biološku tehnologiju sa tradicionalnim biljnim ekstraktima za maksimalnu efikasnost.(Izvor)

Derma Hair šampon protiv gubitka kose namenjen je svima koji imaju problem sa opadanje kose. Bilo da se radi o opadanju kose prouzrokovano stresom, hormonima, genetikom pa i promenom godišnjeg doba.
Dolazi u pakovanju od 200ml i Mr Black kaže da je dovoljno za mesec do dva meseca korišćenja i sa njim bih se složila.
Moja kosa je masna i zahteva stalno pranje, odnosno svaki drugi, najkasnije treći dan. Imam naviku da šampon nanesem dva puta, tako da sam to radila i sa ovim šamponom.  Pakovanje od 200ml koristim skoro mesec dana i imam za još jedno korišćenje.
Moj problem sa opadanjem kose počeo je nakon porođaja. Usled divljanja hormona, moja kosa je počela naglo da opada i to traje još uvek. Opadala je u pramenovima.
Zašto kažem " opadala je"?
Zato što sam primetila da od kada sam počela da koristem ovaj šampon, gubitak kose se dosta smanjio. Opada još uvek, ali puno puno manje. Mislim da je to učinak ovog šampona.
Nije mi u potpunosti sprečio gubitak kose, ali se to veoma smanjilo.
Mislim da je za potpuni prestanak opadanja kose potrebno još nekoliko pakovanja šampona, ali i sam Mr Black kaže da je potrebno bar tri meseca korišćenja.
Ono na šta bi trebali da obratite pažnju prilikom korišćenja šampona je i to da ima tendenciju da isuši kosu, pa uz njega je potrebno da koristite neku hranljivu masku ili regenerator.
Kod Derma Hair šampon nije mi se svideo miris, ali ako uzmemo u obzir to da je ovo prirodan šampon koji ne sadrži štetne sastojke i nema nus pojave, neću mu zameriti.

Drugi proizvod iz ove linije je Derma Hair fiber za bujniju kosu.
Ovaj proizvod je namenjen svima koji usled gubitka kose imaju proređenu kosu.
Koristi se tako što se na mesto koje ima manje kose, odnosno gde je kosa proređena, naspe i samim tim se stopi se vašom kosom dajući izgled punije i bujnije kose.
Pored toga, dobar je i za prikrivanje zalizaka, a otporan je i na znoj, kišu i vetar.
Derma Hair fiber dolazi u tri nijanse i u jednom pakovanju imate dovoljno za 75 korišćenja.
Lako se dozira, jer na pakovanju ima sitne rupice pomoću kojih izlazi proizvod.
Kako nemam problema sa proređenom kosom, a zanimalo me je efekat ovog proizvoda isprobala sam ga na kosi koja je vezana u rep.
Daje lep efekat gušće kose i to vizuelno jako lepo izgleda.
Mislim da bi se dobro pokazao i kod ljudi koji imaju veći problem sa proređenom kosom, tako da ga vredi isprobati.

Cena Derma Hair šampon je 990din, dok je Derma Hair fiber 2990 din.
Oba proizvoda iz ove linije, kao i druge Mr Black proizvode možete kupiti na zvaničnom Mr Black sajtu.

Da li ste probali novu Mr Black Derma Hair liniju, kao i druge Mr Black proizvode?

8 коментара:

  1. Delimo skoro identično mišljenje. Zaista su oba proizvoda odlična i mislim da ću dokupiti ovaj šampon jer stvarno ima odličan efekat. Baš mi se dopada recenzija! ❤

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  2. Nikada nisam probala ali oba proizvoda deluju fenomenalno,vredi baciti pogled.Odličan post!

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je prije trudnoće neko vrijeme grozno grozno opadala kosa. Već se moglo vidjeti koliko se prorijedila i baš sam ludila zbog toga i nema što nisam probala protiv opadanja i onda je u trudnoći totalno prestala i srećom evo više ni s drugom trudnoćom, dojenjem, masom stresa... nikad više problema s kosom 😊 moram Mr. Blacka preporučiti dragom 😁

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni nakon porođaja baš puno opada,ali od kada koristim ovaj šampon dosta se smanjilo opadanje. ;)

      Избриши