Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 3. април 2020.

Omiljeni blog outfiti

Dragi moji, kao što znate moj blog nije mesto na kojem se priča samo o šminki i kozmetici. Za protekle četiri godine koliko se družimo, sa vama sam delila i recepte, modne trendove, kao outfite.
Kako se uskoro bliži godišnjica postojanja bloga došla sam na ideju da sumiram utiske i sa vama podelim svoje omiljene letnje odevne kombinacije koja sam nosila za potrebe bloga.
Izdvojila sam one outfite koje još uvek nosim i za koje smatram da su zaslužili da se nađu u ovom postu. 
Najpre bih krenula sa mojim omiljenim outfitom, a to je i ujedno i najvoljenija haljina u mom ormaru. Poručila sam je sa sajta Zaful.


Kao što sam već rekla, ova haljina je moja omiljena haljina koju posedujem. Lagana je, lepršava i dezen je divan. Odlično se kombinuje, tako da je nosim uz sandale, papuče, ali i na starke. 
Više o njoj možete pročitati ovde.


Pored gore pomenute haljine, počela sam da nosim i duge haljine. Nikad ih ranije nisam nosila, jer sam mislila da su maxi haljine rezervisane samo za visoke devojke što je greška. Duge haljine i te kako lepo mogu da stoje nižim devojkama.
Ovu off shoulder haljinu poručila sam sa Dresslily sajta.
Materijal nije najbolji, više bih volela da boljeg kvaliteta, ali bez obzira na to sviđa mi se kako stoji. Dezen je lep, lepo stoji i uvek je kombinujem sa starkama.
Više o njoj možete pročitati ovde.

           
Pored naručivanja sa stranih sajtova, poručivala sam sa domaćih fb i instagram profila. Volim online šoping, jer je za mene dosta lakši i praktičniji, posebno u situaciji u kojoj se sada nalazimo.
Ovu haljinu poručila sam sa fb stranice O la la bm, oni više ne rade online prodaju, ali možete ih naći u Šapcu, dok su espadrile sa stranice Ženska Obuća Mirijevo.
Sa ove stranice, poručila sam još nekoliko pari obuće i prezadovoljna sam kvalitetom. Imaju baš lep izbor, cene su i više nego povoljne, a stalno imaju neke super akcije. 
Više o ovom outfitu možete pročitati ovde.

              Pom pom casual outfit 

U ovom blog postu pokazala sam vam i kombinaciju koju volim da nosim u šetnju.
Pom pom sandale sa stranice obuća Metro, teksas šorc i neka ležernija majica.
Naravno, uz ove sandale možete kombinovati i suknjice.
Jedva čekam da cela ova situacija prođe i da mogu da izađem, a samim tim ponesem sve ove odevne komade.
Ovim outfitom završavam letnje outfite i u nekim od narednih postova pokazaću vam još par koji su prilagođeni za malo hladnije vreme.
Nadam se da vam se ovaj post svideo. Volela bih da mi kažete koji outfit se vama najviše sviđa?




11 коментара:

  1. Zanimljiv post,mada bih sada radije kombinacije za ovo vreme.
    Što se tiče ovih kombinacija,neka bude poslednja,šorc.Nemamo isti ukus. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Ema!
      Biće i za ovo vreme. Prvi plan mi je bio da sve kombinacije stavim u jedan post, ali kako bi bio jako dugačak, odustala sam.

      Избриши
    2. Zaboravila sam - srećna ti godišnjica bloga. :*

      Избриши
    3. Nije još uvek godišnjica, ali hvala ti. :)

      Избриши
  2. Treća haljinica mi je super! 😍😍😍💞💞

    www.livinglikev.com

    ОдговориИзбриши
  3. Svaki tvoj outfit je baš ženstven i lepo usklađen! Jedva čekam da sve ovo prođe pa da ponovo možemo da fotkamo outfite u prelepoj prirodi. 💚

    P.S. Srećna ti godišnjica bloga i da proslaviš još puno puno godina! 😊

    http://www.iammilitza.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na divnim rečima, draga Milice! Nadam se da će brzo proći. :)

      Избриши