Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 14. јануар 2021.

Every moment is a time for a new beginning | Outfit post

Ćao, dragi moji! Dobro došli u prvi blog tekst ove godine. Na samom početku želela bih da vam poželim srećnu i uspešnu Novu godinu!
Nadam se da ste praznike proveli u krugu svoje porodice, kao i da ste se odmorili.
Kako su praznici prošli i vreme je da se polako vratimo svojim obavezama, želela sam da prvi tekst bude outfit post kao motivacija za nešto novo. Znate da sam u prethodnoj godini odlučila da sa vama više delim odevne kombinacije, pa tako želim da započnem i ovu godinu.

Prethodna godina je bila veoma turbulentna, bar za mene. Godina karantina i brige za zdravlje svoje porodice. Hvala Bogu, svi su dobro i nadam se da ćemo se uskoro pozdraviti i sa ovim groznim virusom. Takođe, krajem prošle godine odlučila sam da povedem računa o sebi, kao i o svom izgledu. Dve trudnoće ostavile su svoj danak i višak kilograma. Taj višak nije veliki, ali dovoljan da mi smeta. Krajem godine redukovala sam svoju ishranu i završila godinu sa 6kg manje. Do kranjeg cilja ima još malo, pa se nadam da će mi ova godina doneti željeni rezultat. Nisam od onih koji kažu da od prvog kreću na dijetu ili rade nešto što dugo odlažu,jer ja to radim onog trenutka kada osetim da je pravo vreme, pa čak i to bio poslednji dan u mesecu. U tim trenutcima sam najistrajnija i znam da moja odluka nije unapred osuđena na propast.
Takođe, ove godine želim da se više šminkam nego što sam to radila prethodne godine i mogu vam reći da mi za sada dobro ide. Želim da ova godina bude moja godina i trudiću se da u tome i uspem.

Za prvi outfit ove godine odlučila sam da to bude jedna praznična, odnosno novogodišnja kombinacija. Mada, kada bolje razmislim, možete je nositi tokom cele zime.
U ovom outfitu stavila sam glavni akcenat na bordo suknju i malu crnu torbu, a to sve zajedno uklopila sa kaputom, crnom bluzom i kratkim čizmama.

Kaput je kupljen pre nekoliko godina u nekom od lokalnih butika. Nije komad koji često nosim i zbog toga je i dalje kao nov. Dosta je kvalitetan i sam model je jako neobičan, nisam viđala da ih još uvek ima u prodaji. Rukavi ovog kaputa se sužavaju i ima velike dugmiće kao jedine detalje.

Suknja koju nosim je sa Dresslily sajta. Zbog cele situacije, trenutno ne dostavljaju za Srbiju, ali se nadam da će se to uskoro promeniti.
Divne je bordo boje i A kroja. Ima džepove i dugmiće po sreduni suknje. Dugačka je do kolena i zbog samog kroja jako lepo ističe struk. Somot je materijala i nije previše debela.

Što se tiče bluze koju nosim na ovim fotografijama ona je poručena sa instagram profila Stranica Mode. Ovaj profil vodi jedna veoma ljubazna devojka i stvarno je pravo uživanje kupovati od nje.
Bluza je pamučna i ima karnere na ramenima. Jako je prijatna za nošenje i uz sve može da se kombinuje. Zaista divan model i odličan ulov za male pare.

Od asesoara nosim kratke čizme koje sam poručila sa stranice Ženska obuća Mirijevo. Od njih stalno poručujem i imam samo pohvale. Ove čizme su klasične i veoma jednostavne. Imaju manju petu i zbog toga izgledaju elegantnije. Od detalja imaju samo po jednu šnalu i veoma su udobne. 

Torba koju vidite na fotografijama je Happy Bags najlepša torba koju posedujem. Kada mi je stigla oduševila sam se. Čvrsta crna torba koja je super za svaku priliku. Dovoljno je velika da u nju stane sve što mi je potrebno. Savršeno se slaže uz apsolutno sve što obučem. Srebrni detalji u vidu kopče i lanca daju ovoj torbi dašak otmenosti i lepote. Zaista sam zaljubljena u ovu torbu i mislim da nema reči kojim bih mogla da je opišem. Mislim da ćete na fotografijama najbolje videti njenu lepotu.

Uz celu ovu kombinaciju odlučila sam se za jednostavnu frizuru, niski rep i za to sam iskoristila Handmade hair bands gumicu za kosu u crvenoj, prazničnoj boji. Ove gumice su mi prelepe i pravo otkriće. Ne lome kosu, ne stežu, a pritom jaki lepo izgledaju na kosi i ručno su pravljene. Postoje razne varijacije boja i dezena ovih gumica i za koji god da se odlučite, nećete se pokajati.


Nadam se da vam se sviđa ovaj outfit, kao i tekst i fotografije. Zaista sam uživala u stvaranju ovih fotografija i pisanju teksta, tako da bih volela da čujem vaše mišljenje. Da li vam se dopada moja novogodišnja kombinacija?

Нема коментара:

Постави коментар