Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 20. јануар 2021.

Winter is magic | Outfit post

Hej, hej... zima nam je prethodnih dana pokazala svoje čari. Iako sam letnje dete, zima je moj teren na kojem se najbolje osećam. Praznici, okićen grad, sneg, pahulje stvaraju posebnu magiju u kojoj uživam i kojoj se radujem kao malo dete.Obožavam šetnju po snegu, svež i čist vazduh, divnu prirodu, duge jakne, kapute, čizme i rukavice. 
Ovih dana dosta vremena provela sam na snegu i nastao je outfit koji ću vam u nastavku teksta pokazati.
Iako javljaju da će se sneg veoma brzo otopiti, ja polažem nade da se brzo vrati i da nas februar iznenadi snežnim pokrivačem.

U ovom outfitu želela sam da glavni akcenat stavim na Lilians ručno radjenu torbu, tako da sam odevne komade birala po njoj.
Lilians torbe pravi jedna divna Ljiljana i svaka torba je rađena sa puno ljubavi što se i po samim modelima može videti.
Njene torbe su ručno rađen proizvod koji je naravljen od najfinijih materijala.
Pored torbi, kod nje možete pronaći i korpe.

Lilians torba koja se nalazi u mojoj kolekciji je prelepe, veoma nežne pastelne mint boje. Veoma je čvrsta i prostrana, tako da u nju mogu staviti sve što mi je potrebno. Torba ima drvene ručke, ali i jednu dužu pletenu  koja se skida, tako da je mogu nositi i kao cross body torbu. Od detalja ima privezak koji je prikačen na sredini torbe i metalnu pločicu sa logom Lilians brenda.
Iako je ručno rađena pletena torba, materijal od kojeg je napravljena veoma je kvalitetan i odaje utisak da se radi o torbi koja vredi.
Smatram da je ovakva torba komad koji treba da se nadje u ormaru svake dame i da njenih pet minuta tek dolazi. Sigurna sam da ćete je još dosta puta videti na mojim fotografijama.

Uz ove torbu odlučila sam se za parku koju sam naručila sa Rosegal sajta. Sama parka je jako lepa, kombinacija svetlo plave boje i roze krzna čini je dosta neobičnom, ali veoma je nežna, tako da je ne nosim toliko 
često. Međutim, jako je topla, tako da je za dane kada je minus idealna, jer sam sigurna da u njoj neće biti hladno.


Ispod nje nosim crne skinny farmerke i ljubičasti džemper. Odlučila sam se za ove farmerke, jer mislim da su dale dobar kontrast u odnosu na pastelne boje koje preovladavaju. Džemper je sa Dresslily sajta i njihovi džemperi su dosta dobri. Materijal je dobar, mekan, ali i sam model je jako lep.

Od aksesoara imam Opposite Shoes martinke koje obožavam. Kod njih imate veliko sniženje, pa ako vam treba novi par obuće, pogledajte.
Pored njih, nosim ove prelepe naočare sa Dresslily sajta, kao i Anika gumicu za kosu.
Naočare ste već mogli da vidite na mojim fotografijama i od kada su mi stigle, često ih nosim. Veoma su kvalitetne, model je odličan i slažu se sa svakim outfitom. Definitivno moram poručiti još neki model.
Što se tiče gumice za kosu, apsolutno sam zaljubljena u nju. Anika gumice za kosu su handmade gumice i predivne su. Jako je mekana, ne steže, a opet drži kosu na mestu. Prelepo izgleda na kosi. Može se nositi na milion načina, a opet sam sigurna da će se svima dopasti. Materijal od kojeg je napravljena je odličan, kao i sam dezen. Kod njih imate jako puno dezena, a i materijala, tako da je sam izbor i više nego odličan.




Mislim da ceo outfit jako lepo izgleda, kao i da je svaki komad priča za sebe.
Nadam se da vam se dopada. Volela bih da mi napišete u komentarima vaše utiske.

1 коментар: