Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 15. јул 2021.

Fit tortilje | Mexicana tortilje

Pre nekoliko meseci sa vama sam podelila recept sa Mexicana tortiljama koji najčešće jedemo i od tada su čest gost kako na mojoj, a tako i na vašoj trpezi. Dobila sam dosta fotografija i pozitivnih utisaka isprobanog jela i zbog toga danas sa vama delim još jedan recept za brzo i veoma ukusno jelo sa tortiljama. Ovoga puta, radi se o Fit tortiljama i malo zdravijoj verziji. Nisu svi sastojci baš fit, ali progledaćemo kroz prste, zar ne?

Tortilje su odličan izbor za brz obrok, jer se veoma lako spremaju uz sastojke koje u tom momentu nađemo u frižideru. Pored toga, tortilje su jako ukusne i sviđaju se svima, pa i najmlađima.
Mexicana tortilje nalaze se u svim marketima, tako da su nam na dohvat ruke. Pakuju se u pakovanja od po 6 komada i možete birati između klasičnih tortilja, fit ili chia tortilja. Za koje kog da se odlučite nećete pogrešiti, jer su ove tortilje izuzetno ukusne i odlično pripremljene. 
Za ovaj recept koristila sam Fit tortilje koje su zapravo pšenične integralne tortilje. Ne sadrže masti i pogodne su za vegane.


Za ovaj recept, pored tortilja potrebna vam je i pavlaka kao namaz, kačkavalj i ja sam iskoristila kobasicu, a vi možete staviti nešto drugo u zavisnosti šta više volite.

Sve sastojke lepo spakujete u tortilju i pravo u toster na par minuta i onda su spremne za konzumiranje. 

Ove fit tortilje jako brzo zasite, tako da ih ne možete pojesti previše, a i uz činjenicu da su od pšeničnog integralnog brašna sama kalorijska vredost je manja što je super ukoliko vodite računa o svojoj ishrani.

Nadam se da volite tortilje i da će vam se ovaj recept svideti. Ukoliko niste pronašli tortilje koje će vam najbolje odgovarati, ja vam preporučujem sa probate Mexicana tortilje i sigurna sam da ih nećete menjati. Potražite ih u marketima, ali i pogledajte njihov instagram profil na kojem možete pronaći super recepte za pripremu ukusnih tortilja.

Нема коментара:

Постави коментар