Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 12. јануар 2022.

Negovane i zdrave usne uz Studio Beauty Never Sleeps Lip Balm

Kada upoznamo nekoga, pored ruku uvek obratimo pažnju na i usne. Negovane i zdrave usne su sinonim za lepotu i negde je razumljivo zašto nas upravo one prve privuku.
A da bi usne bile vizuelno privlačne jako je bitno da ih na pravilan način negujemo posebno u ovom peridu godine kada su usne najviše izložene spoljašnjem uticaju. Tokom zime usled promene temperature, minusa, mraza i vetra usne imaju tendenciju da postanu suve, hrapave i ispucale, a kako bi to izbegli jako je važno adekvatno ih negovati.
Pravilna nega podrazumeva redovan piling kojim ćemo ukloniti mrtve ćelije i lip balmove koji će naše usne zaštiti, negovati i činiti lepim.
Na našem tržištu postoji veliki broj proizvoda koji obećavaju sigurnu negu usnama i kako imam jako osetljive usne sklone svim mogućim iritacijama, većinu sam i isprobala.
Jedan od poslednjih lip balm-ova koje sam probala i koji je na mene ostavio izuzetno pozitivan efekat jeste Lip balm od studio Beauty Never Sleeps.

Naime, Bojana koja je po struci tehnolog i vlasnik salona Beauty never sleeps napravila je dva, pa rekla bih sjajna lip balma od vanile i nara.
Radi se o prirodnim proizvodima koji ne sadrže veštačke arome i parfeme, već čista eterična ulja.


Studio Beauty never sleeps Lip balm dolazi u praktičnom pakovanju u formi stika na odvrtanje koje je pogodno za svakodnevne situacije i nošenje sa sobom. Bilo da želite da ih nosite u džepu, neseseru ili torbi budite uvereni da će minimalno mesta zauzeti, a uvek biti pri ruci.

Lip balm ima jako lepu, ne masnu teksturu, odnosno rekla bih da ima uljanu teksturu koja savršeno neguje i hidrira usne. Rekla bih da je to upravo zbog ulja žutog noćurka koji se našao u njihovom sastavu.
Što se tiče mirisa, ovaj lip balm ima najdivniji miris koji sam osetila kod proizvoda za negu usana.
Miris vanile je apsolutni raj za sve ljubitelje vanile, dok je nar tu da nas podseti da i citrusni mirisi mogu biti i te kako lepi. Ono što je važno da napomenem da mirisi nikako nisu veštaški, jaki i napadni već oni pravi, lepi i nežni mirisi.

Ovaj Lip Balm počela sam da koristim kada su mi usne bile u najgorem mogućem stanju. Usled kovida i temperature prouzrokovane ovim virusom usne su mi bile ispucale do granice bola i ni jedan proizvod nije pomagao. Posegla sam za njima i vrlo brzo videlo se pobošanje. Kako nisu masni mackala sam ih u debljem sloju, posebno uveče pred spavanje. Za jako kratak period učinili su da moje usne postanu nežne, mekane i lepe bez tragova suvih ljuspica i ispucalosti.  Zbog svog učinka, a i divnog mirisa uvrstila sam ih kao proizvod za svakodnevno korišćenje i uvek imam jedan Lip Balm u blizini.

Bez obzira da li imate osetljive usne ili ne mislim da će vam ovaj Lip Balm savršeno odgovarati. Kupiće vas najpre svojim mirisom, a zatim i učinkom koji ima na same usne.

Studio Beauty Never Sleeps Lip Balm za sada možete kupiti online preko njihovog instagram profila po ceni od 500din, a ja se nadam da će se uskoro naći i na rafovima drogerija.

Нема коментара:

Постави коментар