Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 30. јул 2022.

Best sneakers on Shoesplanetshop1 | OUTFIT POST

Patike su jedan od mojih omiljenih komada obuće. U njima se osećam udobno, a kako bar sada imamo ogroman izbor i pregršt sjajnih modela veće su šanse da ih možemo iskombinovati nego što je to slučaj sa ostalom obućom. One su zapravo idealan izbor kada želim da moj outfit bude sveden i jednostavan, ali i onda kada bih da mu dam neku posebnu notu.
Kad je reč o kupovini patika 90% modela iz mog cipelarnika kupljeno je online preko raznih sajtova, prodavnica i profila. Ono na šta posebno obratim pažnju pri kupovini jeste da model ima standardan kalup i eventualno izmerim dužinu gazišta, jer kupovina na taj način je siguran znak da će mi upravo taj par biti dobar. Do sada sam se uvek vodila ovim pravilima i nisam imala slučaj da mi određeni model ne odgovara, tako da bih i vama preporučila da pri online kupovini obuće obavezno obratite pažnju na kalup i dužinu unutrašnjeg gazišta.

Poslednji par patika koji sam kupila jeste sa instagram profila Shoesplanetshop1 i radi se o nešto džombastijem modelu koji definitivno izvuče maksimum iz svake odevne kombinacije. Ovaj model je zaživeo prethodne godine i mislim da pomamam oko njih ne jenjava i to sa punim razlogom.
Iako na prvi pogled ove patike deluju masivno i teško, na nogama su jako lagane i stvaraju osećaj lakoće pri hodanju. Izuzetno su kvalitetne, lake za održavanje i sjajne za kombinovanje. Bilo da nosim trenerku ili haljinu ove patike će se idealno uklopiti.

Platforma koju imaju ne samo da vizuelno izduži već i pruži svakom outfitu dozu originalnosti. Mislim da je to veoma bitno, jer negde smatram da je origalnost jako važna, pa tako i u odevanju.
Shodno tome, ove patike su idealan izbor kako svoju odevnu kombinaciju učiniti privlačnom i originalnom.
Ja sam ih ovoga puta upotpunila sa teksas suknjom nešto višljeg struka i klasičnom crnom majicom. Želela sam nešto mirniju kombinaciju kako bi upravo one došle do izražaja i mislim da sam u tome uspela.

Ceo ovaj outfit je idealan za izlete po prirodi ili gradske šetnje, a kako znamo da nam za tako nešto treba udoban korak, ove patike su odličan izbor.
Moram i da se još jednom osvrnem na njihov kvalitet koji je zaista bez premca i negde sam sigurna da ko jednom proba Shoesplanetshop1 obuću, uvek im se vraća.

Ove patike, kao i ostale Shoesplanetshop1 modele možete pronaći i poručiti preko njihovog instagram profila i fb stranice. U ovom trenutku imaju sjajna letnja sniženja na kojima po izuzetno niskim cenama možemo kupiti odlične modele, tako da svi šopingholičari i ljubitelji dobre obuće brzo na njihov profil, jer sam sigurna da je dobra kupovina kod njih uvek zagarantovana.

Нема коментара:

Постави коментар