Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 21. јануар 2018.

Maybelline New York Superstay PhotoFix Tečni puder

Prošlo je više od mesec dana od kada sam vam pisala o Lilly online kupovini i proizvode koje sam tom prilikom kupila aktivno koristim.Kako sam tada kupila dva proizvoda,odnosno dva pudera danas vam prenosim svoje utiske o jednom od njih,a to je Maybelline New York Superstay PhotoFix tečni puder.
Ovo je novi puder od Maybelline koji je nekad bio na našem tržištu u drugačijoj ambalaži.


Prethodni nisam probala,ali sam čula veoma pozitivne utiske pa sam se iz tog razloga odlučila na kupovinu ovog pudera.
Do sada sam probala veoma puno Maybelline proizvoda i ni jedan me nije razočarao pa sam puno nade polagala u ovaj puder.
Da krenemo od osnovnih karakteristika proizvoda.
Puder dolazi u četvrtastom stakleno pakovanju od 30ml na kojem su napisane osnovne karakteristike proizvoda.



Dostupan je u 6 nijansi i moj je u nijansi 010 Ivory. U principu,odgovaraju mi sve nijanse koje imaju u svom nazivu reč "Ivory" i zbog toga sam ovaj puder poručila online.


 Kada sam poručivala, sav asortiman iz Maybelline bio je na sniženju i ovaj puder platila sam 569din,dok je njegova trenutna cena 949din.
Puder se dozira uz pomoć bele,plastične pumpice.


Jedina mana ove pumpice je to što se jako brzo prlja,bukvalno posle jednog doziranja. Meni to ne smeta,jer je posle korišćenja izbrišem tuferom.
Ovaj puder je namenjen osobama koje imaju  suvu i normalnu kožu. Mogu ga koristiti i devojke koje imaju mešovitu kožu ako uz njega koriste još neki puder za setovanje.
Ja ima suv tip kože i izbegavam teške pudere,a ovaj puder to definitivno nije. Finiš nije ni matt,a ni sjajna više nekako prirodan. Najbolje se nanosi uz pomoć beauty blendera,jer ovaj puder morate jako dobro da izblendate,jer u suprotnom dobićete efekat maske koji uopšte ne izgleda lepo.
Ima srednju do potpunu prekrivnu moć. Lepo se nadogradjuje. Sa jednim slojem pudera imaćete srednju jaku pokrivnu moć,dok već uz dva sloja imate potpunu prekrivenost. Nisam ga testirala 24h,jer mislim da niko od nas ne nosi na svom licu šminku 24h,ali 12h sam ga nosila i uopšte se nije pomakao. Celokupni make up je bio na svom mestu.
Smatram da je ovaj puder odličan za jači večernji make up i da ćete biti zadovoljni postignutim izgledom.

Da li ste probali ovaj puder? Da li koristite nešto iz Maybelline asortimana?






7 коментара:

  1. nisam probala ovaj puder,mada mnogi kazu da je dobar

    ОдговориИзбриши
  2. Super post.Treba ga probati 😘😘😘http://kostadinovic95.blogspot.rs/2018/01/posh-petal-vsadoring-love-perfectly.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala ovaj puder ali generalno volim njihove pudere. Verovatno cu ga probati nekad kada potrosim zalihe :D odlican post <3

    ОдговориИзбриши
  4. Nemam problematicnu kozu,tako da i tonirana krema mi je sasvim ok,ali nikad se ne zna...

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam ga probala, ali recenzija je odlicna ♥♥

    ОдговориИзбриши