Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 26. јануар 2018.

Golden Rose Waterproof Lipliner

Ćao,drage moje!
Nakon teksta o Golden Rose karminu u olovci koji vam se jako svideo,odlučila sam da vam pretstavim  još jedan proizvod iz asortimana ovog brenda.
Radi se o Golden Rose woterproof lipllineru u broju 53.


Do sada nisam probala olovke za usne i liplajnere od Golden Rosea,a čula sam veoma pozitivne utiske.
Kod ovog liplajnera,na kupovinu privukao me je sam naziv,odnosno to da je ovaj proizvod wodootporan.
Ono što je još karakteristično za ovaj proizvod jeste to da se ne zarezuje,već radi na principu odvrtanja i zavrtanja. Samim tim možemo da iskoristimo ceo proizvod.


Liplajner od Golden Rosea dostupan je u 10 nijansi i ja sam izabrala nijansu u broju 53.

Nijansa u broju 53 je jedna jako lepa boja i podseća na boju mesa. Odlično bi se kombinovala sa Golden Rose Matte Lipstick Crayonom u broju 11 o kojem sa vam pisala u ovom tekstu .



Veoma lako se nanosi i jako je precizan. Savršeno klizi po usnama. Možete ga koristiti u kombinaciji sa još nekim proizvodom ili samostalno,kako ga ja i nosim. Savršen je kada želite da vaše usne izgledaju precizno našminkane. Pored toga,sa ovom proizvodom možete vizuelno uvećati vaše usne. Veoma je dugotrajan i to što je vodootporan znači da neće nestati sa vaših usana posle prvog pića.



Cena ovog proizvoda je 369din. Možete ga pronaći u Lilly drogerijama,kao i u svim radnjama u kojima ima štand sa Golden Rose proizvodima.

Da li ste probali ovaj liplajner?

2 коментара: