Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 18. јануар 2018.

Zaful wish lista

Ćao,drage moje!
Danas za vas imam tri wish liste i prva je sa sajta Zaful.
Izabrala sam par stvari koje su mi se najviše dopale i sada ću vam ih i pretstaviti.

  Zaful valentines day 2018 Special Promotion 

                                                           Two Tone Embroidered Flannel Pajamas

Znate već da sam oduševljena sa ovim pidžamama i nisam odolela da ne poručim još jednu. Kako su trenutno na sniženju,brzo su se rasprodale,samo ova je ostala u mojoj veličini.

                                                        Back Lace Up V Neck Pullover Sweater

Ovaj džemper je divan. Dvoumila sam se između par boja i izbor je pao na ovu.

                                                              Sheer Lace Underwire Teddy

Mislim da će ovaj body ići odlično uz prethodni džemper. Može odlično da se kombinuje.

                                                           Lace Padded Strappy Bralette

Nisam poručivala veš sa sajta,ali sam čitala jako pozitivne komentare. Zbog leta i majica,izabrala sam ovaj brus.
                                                Beauty Makeup Multifunction Foundation Brush
Ove četkice su se pokazale kao jako dobre. Nisam probala pojedinačne,a kako su sada na sniženju,sigurno ću poručiti.

Ukoliko vam se nešto sviđa sa ovog sajta,možete uneti sledeće kodove i ostvariti popust:
                                      ZafulChen  10% OFF
                                         ZafulIns 10%-20%
                                      

3 коментара: