Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 11. јануар 2018.

Noviteti sa sajta Rosegal #5

Ćao,drage moje!
Danas vam donosim još jedne novitete sa sajta Rosegal.
Prethodnog meseca dosta sam kupovala i poručivala,pa vas u narednom periodu očekuje pravi mali maraton ovakvih tekstova. Nadam se da će vam se svideti.
Proizvodi iz ove porudžbine stizali su mi u par paketa,pa sam čekala da sve stigne kako bih vam pretstavila.
Zbog praznika,to se odužilo,ali sada je sve tu.

rosegal valentines gifts

 Hi, my dear!
Today I bring you another novelty from Rosegal site.
I bought and ordered a lot of the previous month, so in the upcoming period you expect a real little marathon of such texts. I hope you'll like it.
Products from this order came to me in a couple of packages, so I waited for everything to arrive to present to you.
Because of the holiday, it's delayed, but it's all there now.


                                                              Front Pocket Ribbed Color Block Cardigan
Dok sam pregledala sajt,sasvim slučajno naletela sam na ovaj kardigan.  Pomislila sam da će veoma lepo da se kombinuje,pa sam ga i poručila. Nisam pogrešila. Jako mi se sviđa,toliko da bih ga poručila i u svim drugim bojama,ali je rasprodat,ostala je samo siva boja. Kod ovog kardigana,jako mi se dopada materijal,tanji je,a opet je jako čvrst. Definitivno nije za zimu i hladno vreme,ali za proleće,možda čak i leto,preko nekih majičica ima da izgleda super.

While I was reviewing the site, I quite accidentally came across this cardigan. I thought it would be very nice to combine, so I ordered it. I did not make a mistake. I very much like it, so much so that I would order it in all other colors, but it is sold out, only gray color remained. With this cardigans, I really like the material, it's thinner, but it's still very strong. It's definitely not for winter and cold weather, but for spring, maybe even a year, some t-shirts seem to look great.

 




Sledeće što sam poručila je kapa.
 The next thing I ordered was a hat.
                                                         Pom Ball Stripy Flanging Knitted Beanie
Ostalo mi je par dolara,pa sam je i poručila. Nisam ništa specijalno očekivala od nje,ali me veoma pozitivno iznenadila. Kapa je pretopla. Iznutra je naložena i prilično je kvalitetna. Kako je sama boja univerzalna,i za muškarce i za žene,tako je ova kapa pripala mužu.

 I'm left with a few dollars, so I told her. I did not expect anything special from her, but I was very surprised. The cap is too hot. Inside is loaded and it's pretty good. As the color itself is universal, both for men and for women, this hat has been attributed to the husband.


I na kraju sam poručila dve stvari za devojku koja aktivno prati blog,a to je Jelena.
Za nju sam izabrala bordo bluzu sa nitnama i sat sa motivom mape.

In the end, I ordered two things for a girl who is actively following the blog, which is Jelena.
For her, I chose a blue blouse with a thread and a watch with a map motif.

 
                                                       Beaded Mock Neck Velvet Top 
Nitne i pliš su sada u modi,pa sam se zato odlučila za ovu body majicu. Nitne su kvalitetno odrađene i to mi se sviđa,a materijal je tanji,nije pliš,ali sam dezen podseća.

Nitne and plush are now in fashion, so I decided for this body t-shirt. Nits are well-done and I like it, and the material is thinner, you do not plush, but the design reminds me.
 

                                                         World Map Airplane Dial Quartz Watch
Ovaj sat mi dopao čim sam ga videla i odmah sam ga ubacila u korpu. Jako je zanimljiv i sigurno ću poručiti i za sebe.
 This hour I liked as soon as I saw it and immediately I put it in the basket. It's very interesting and I will surely tell you for myself.

Jeleni je stigao poklon,pa evo fotografija i od nje:



Zadovoljna sam ovom porudžbinom. Sajt Rosegal je i ovoga puta potvrdio da ima kvalitetne i pristupačne stvari.
Kako se vama dopada moj izbor?

I am satisfied with this order. Rosegal's website has confirmed this time as having quality and affordable things.
How do you like my choice?

5 коментара: