Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 18. јануар 2018.

Noviteti sa sajta Zaful i pripreme za Dan Zaljubljenih #9

Ćao,drage moje!
Danas vam donosim drugi deo noviteta sa sajta Zaful. U toku su pripreme za Dan Zaljubljenih i na sajtu imate ogromna sniženja,pa ako proslavljate ovaj dan,tamo možete pronaći i šta da obučete za Dan Zaljubljenih,kao i šta pokloniti dragoj osobi.
U ovom tekstu,pretstaviću vam možda moj najveći favorit sa Kineskih sajtova. Znate da već duže vreme poručujem sa ovih sajtova i da sam prilično zadovoljna stvarima koje mi stignu,ali ovoga puta sam se oduševila. Stvar koja me je oduševila je jedna pidžama.

Hi, my dear!
Today I bring you another part of the novelties from the Zaful website. There are ongoing preparations for Valentine's Day and on the site you have huge discounts, so if you celebrate this day, you can find there and what to wear for Valentine's Day, and what to give to a dear person.

In this text, I'm going to show you my biggest favorite from Chinese sites. You know that for a long time I've been telling these sites and that I'm pretty happy with the things that I get, but this time I'm thrilled. The thing that thrilled me was one pajamas.


                                                    Clouds Graphic Fuzzy Pajama Set

Ova pidžama je prelepa! Jako je kvalitetna,mekana,topla i savršena za hladne,zimske dane.  Kada sam gledala na sajtu,materijal mi je delovao jako debeo i podsećao me na frotir. Međutim,nije frotir u pitanju,već pliš. Nije predebela,ali je dovoljno debela da vas utopli i ugreje. Jako je mekana i nežna i prosto vas navodi da je ne skidate. Bila je dostupna i siva boja,ali meni se više dopala ova roze.  Kada sam poručivala,koštala je oko 40$,ali sada je na sniženju i možete je poručiti za samo 28$. Ja već planiram da uzmem još jednu kako bih imala u rezervi. Zaista,od mene sve pohvale i preporuke imate za ovu pidžamu.



 These pajamas are beautiful! It is very good, soft, warm and perfect for cold, winter days. When I looked at the site, the material looked very thick and reminded me of the terry. However, it's not terry but it's plush. She's not too fat, but she's fat enough to drown you and warm up. She is very soft and gentle and she just says that you are not downloading her. Gray color was available, but I liked this pink more. When I ordered, it cost about $ 40, but now it's on sale and you can only order it for $ 28. I'm already planning to take another one so I could have it in reserve. Indeed, you have all the praise and recommendations you have for this pajamas.


 U ovoj porudžbini našla se i jedna crop top majica.
 In this order, a crop top shirt was found.

                                                         V Neck Long Sleeve Knitted Top

Kao što već i znate, ovu crop top majicu sam poklonila. Model je jako lep,ali ja nisam fan crop top modela.
As you already know, I gave this crop top shirt to myself. The model is very nice, but I'm not a fan of the crop top model.


Zatim,poručila sam i jednu torbu. Mislim da je ovo prvi put da poručujem torbe sa sajta Zaful.
 Then, I ordered a bag. I think this is the first time I've been order bags from the Zaful website.

                                                    Weave Textured Leather Tote Bag

Ovu torbu,poručila sam kao deo rodjendanskog poklona za drugaricu. Jako je lepa,ali zbog samog materijala,jako loše se fotografiše. Više je za neke elegantnije i casual kombinacije. Ima kaiš,pa je možete nositi i kao cropsbody torbu.

 I ordered this bag, as part of a birthday gift for a companion. It's very beautiful, but because of the material itself, it's very bad to photograph. It's more for some more elegant and casual combinations. It has a belt, so you can wear it as a cropsbody bag.

I za kraj,poručila sam električni masažer za lice.
And in the end, I ordered an electric face massager.

                                                           5 in 1 Facial Skin Care Electric Massager

Ovaj masadžer za lice preporučila mi je Ema sa bloga Emina Svaštara ,a kada vam ona nešto preporuči budite uvereni da to mora da valja. Ovo je 5u1 masažer za lice uz koga dobijate sam masažer i pet nastavaka za njega. Možete ga koristiti za čišćenje lica,masažu,uklanjanje šminke,čišćenje pora kao i za piling. Jako je mali što ga čini idealnim za putovanja. Radi na dve standardne baterije koje ne dobijate uz njega. Za sada sam ga probala svega dva puta i mogu vam reći da uopšte nije grub. Neke detaljnije utiske preneću vam kroz neko vreme kada ga budem detaljnije isprobala.


 This facial face was recommended by Emma from Emina Svaštara's blog, and when she suggested something to you, be sure that it must be right. This is a 5u1 face massager, with which you get a massager and five extras for him. You can use it to clean your face, massage, remove makeup, clean the pores as well as peel. It's very small making it ideal for traveling. It works on two standard batteries that you do not get along with it. For now I've tried it all the time twice and I can tell you it's not rough at all. Some more detailed impressions will pass you through for a while to try it out in more detail.


Kažite mi,da li slavite Dan Zaljubljenih? Kako vam se sviđa moj izbor? Da li i vi nosite pidžame?
Tell me, do you celebrate Valentine's Day? How do you like my choice? Do you also wear pajamas?


                                                            

11 коментара:

  1. Jooooj, pidžama je preslatka, diivno ti stoji :) ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Gledam ja pidžamu kad ono! :)
    Hvala draga na lepim rečima. :*
    Drago mi je da ti se dopada,po meni je to odličan aparat. Jedino je bezveze što ne možeš da kupiš dupli nastavak kada je vreme za promenu,ali to je ipak kineski aparat.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu,draga Ema! Hvala tebi što si mi preporučila masažer. Vidiš,o zameni nastavaka nisam ni razmišljala. Lovićemo neko sniženje,pa uzeti ceo aparat,drugo nam ne preostaje.

      Избриши
  3. Predivne srvarčice. Dugo razmišljam da poručum ovaj aparat. Javi kad ga budeš koristila malo duže kako se pokazao.

    ОдговориИзбриши
  4. Pidzama je predivna, i sama bi je kupila, ali ja stvarno nisam tip koji spava u pidzamama, ali mozda bi mi bila odlicna za po kuci. Imam ovaj cistac za lice, brzo se baterije isprazne, steta sto nije na punjenje, al eto, dobar je za pocetak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,Magdalena. Kada imaš petogodišnjaka u kući,punjive baterije i punjač za iste su prva stvar na spisku stvari koje su mi potrebne. Današnje igraške su sve na baterije,pa se više isplati kupiti punjive baterije i punjač. Tako da i za ovaj masažer koristim iste.

      Избриши
  5. Joj kako divna pidzama, vidi se da je bas meka i topla. Odlična torba

    ОдговориИзбриши