Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 14. јануар 2018.

Noviteti sa sajta Dresslily #1

Ćao,drage moje!
Na redu je sadržaj prve porudžbine sa sajta Dresslily. Ovo je bio prvi put da saradjujem sa ovim sajtom i jako sam se radovala porudžbini. U paketu se našao jedan par muških farmerki i spiner za Vasu.


Dresslily Spring clothes 2018Promotion 

                                                  Ripped and Repaired Jeans


 Farmerke koje sam poručila za muža su,tako da kažem,malo modernije,odnosno model ima iscepkane delove.
Bila sam jako skeptična po pitanju ovih farmerki,ne vezano za model i materijal,već za to kako će da izgledaju na njemu. Mislila sam da mu se neće dopasti,jer je on klasičan tip i ne voli da izlazi iz te zone konfora.
Ali,prevarila sam se. Kada su stigle,on se oduševio. Jako su kvalitetne i mnogo lepo izgledaju kada se obuku.
Poručila sam ih u broju 34 i savršeno mu odgovaraju.  






 Poručila sam i čuveni spiner. Vasa je izrazio želju da ga poseduje,pa sam ga i uzela.

                                               Gyro Stress Reliever Pressure Reducing Toy for Office Worker 

Ukoliko želite da poručite nešto sa ovog sajta,možete uneti sledeći kod i ostvariti popust:
                                                                                     DresslilyChen    8% OFF

6 коментара: