Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 14. јануар 2018.

Noviteti sa sajta Zaful #7

Danas sam vredna,pa vam donosim još jedan post. Prelazimo na drugi sajt,a to je sajt Zaful.
Ni ovoga puta nisam odolela sniženjima,pa je i to donekle opravdanje za ovaj maraton noviteta.
U ovoj porudžnini našao se sat,kaiš,naočare i kaput za mamu.
Nadam se da će vam se dopasti moj izbor.

  Zaful valentines day 2018 Special Promotion 

                                                    Crucifix Skull Flower Halloween Quartz Watch

Mnogo mi se dopao ovaj sat. Veoma je zanimljiv i skroz drugačiji od svih koje posedujem. Znate da sam već poručivala satove sa ovog sajta i baš sam zadovoljna. Imaju jako veliki izbor i sigurna sam da ćete naći nešto za vas.
Zatim,poručila sam jedan par naočara.

                                              Sunproof UV Protection Polarized Sunglasses

Već duže vreme želim da poručim naočare. Kupovala sam nekoliko pari kod nas,ali nisu se pokazale kao kvalitetne i dobre. Ovaj model mi se veoma svideo,jer volim naočare koje pokrivaju dobar deo lica,tako da kažem. Jako su čvrste i verujem da će mi poslužiti.



 Takođe,poručila sam jedan muški kaiš i mogu slobodno da kažem da sam pozitivno iznenadjena.

                                                         Polished Perpendicular Line Automatic Buckle Wide Formal Belt

Bio je jako jeftin,koštao je svega par dolara. Nisam očekivala neki extra kvalitet za taj novac,ali baš sam se iznenadila kada je stigao. Izradjen je od eko kože i jako je čvrst i kvalitetan. Sve pohvale za njega.


I za kraj ostao je kaput koji sam poručila za mamu. Kako ona nije tu,morala sam ja da budem model.
Na fotografijama,videćete da mi je malo veliki,ali njoj će biti taman.

                                                      Two Buttons Lapel Collar Wool Blend Coat

Kaput je klasičnog kroja i definitivno nije nešto što bih ja nosila,ali mami se dopada,to je bitno. Pored plave boje,dostupan je još u roze boji.

Ukoliko vam se dopada nešto sa sajta,možete uneti ova dva kupona i ostvariti popust.
                                                                ZafulChen 10% OFF
                                                                 ZafulIns 10%-20% off

7 коментара: