Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 19. јануар 2018.

Golden Rose Matte Lipstick Crayon

Matte tečni ruževi za usne postali su jako popularni kada je šminka u pitanju,a jedni od najkvalitetnijih su svakako Golden Rose matte tečni ruževi.Golden Rose je jedan od brendova koji drži do kvaliteta svojih proizvoda i ima jako pristupačne cene. Ide u korak sa svetskim brendovima i trudi se da nas stalno obraduje nečim novim. Svaka devojka koja voli da koristi dobru i kvalitetnu šminku mora da obrati pažnju na ovaj brend. Kada smo kod noviteta,ne treba da zapostavimo i "stare" proizvode. Pored matte tečnih ruževa i lakova za nokte,ono što još volim kod ovog brenda su i njihovi matte ruževi u olovci,poznatiji kao Golden Rose Matte Lipstick Crayon.
Već sam vam u ovom tekstu pisala o nijansi u broju 08,a danas vam pretstavljam još jednu nijansu,a to je nijansa u broju 11.


Najpre,da se vratimo na osnovne karakteristike ovog proizvoda.
 Golden Rose Matte Lipstick Crayon dolazi u formi deblje olovke. Na kraju proizvoda imate naznačenu nijasu koja se nalazi u pakovanju,kao i sam broj nijanse. Dobijate 3.5 grama proizvoda,pa kako se pri zarezivanju ne lomi i ne puca,može dugo da potraje. Iako je ovaj crayon matte,jako je kremast i veoma lepo se nanosi. Na usnama traje i do 5h,ukoliko ne jedete i ne pijete. Kada počne da se skida,skida se ravnomerno i ne ostavlja one ružne pečate.
Nije mi isušio usne,ali ukoliko imate ispucale usne,pre nanošenja ovog matte lipstick crayona morate ih dobro negovati,jer će tu ispucalost još više naglasiti.


Nijansa 11 je nijasa u boji mesa sa primesama crvene boje u sebi. Jako lepo izgleda na usnama,daje im neku prirodnu boju.


Ova nijansa je idealne za neke svedeni,dnevni make up,kao i za no make up-make up.I ako je u formi olovke,jako je precizan,pa možete ga nositi i bez olovke za usne.


Jako mi se sviđa ova nijasa i kao što možete da vidite,jako lepo izgleda na usnama.
Cena ovog matte lipstick crayona je oko 200din,ali često možete ga naći i na sniženju po ceni od 180din.
Zaista jedan sjajan proizvod vredan naše pažnje.
Pišite mi,da li ste probali ovaj proizvod i šta bi mi još preporučili da probam?

5 коментара:

  1. Divan post draga, jako lijep ruz, divna nijansa. <3
    Ako zelis da se medjusobno zapratimo javi mi u kom. na mom blogu. :)
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post,GR ima odlične tečne ruževe,čula sam dosta pozitivnih komentara!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  3. Imam ovakav, ali u tamnijoj nijansi i zaista je odlican 😆 Zapratila sam tvoj blog, nadam se da ces i ti moj 😳 Imam postove o kozmetici koji bi te mozda zanimali.
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Obozavam ove ruzeve, cena im je pristupacna a odlicni su. Ova boja je prelepa, divno ti stoji ❤

    ОдговориИзбриши