Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 15. јануар 2018.

Noviteti sa sajta Gamiss #4

Ćao,drage moje!
Nastavljamo sa novitetima sa mog omiljenog sajta,a to je sajt Gamiss.
Definitivno imaju najbolju ponudu i obožavam da kupujem na ovom sajtu.
Na sajtu,možete pronaći stvari koje se prodaju kod nas po duplo nižim cenama,a često imaju ogromna sniženja.
Ja sam ovoga puta poručila dva kaputa,jedan za mene,a jedan za Vasu i  dve haljine.

 gamiss valentines gifts

 gamiss valentines day 2018

Hi, my dear!
We continue with the news from my favorite site, which is the Gamiss site.
They definitely have the best offer and I love to buy on this site.
On the site, you can find things that are sold to us at double-lower prices, and often have huge reductions.
This time I ordered two coats, one for me, one for Vasa and two dresses.


                                                        Korean Fashion Style Stand Collar Dust Coat For Female (Long Style)

Ovaj kaput mi se jako svideo i odmah sam ga poručila. Uživo je isti kao i na sajtu. Materijal je malo tanji i definitivno nije za zimu i hladno vreme,ali za jesen i rano proleće,odlično će da posluži. Uzela sam veličinu L i savršeno mi odgovara.


 This coat really liked me and I immediately ordered it. Live is the same as on the site. The material is a little thinner and it is definitely not for winter and cold weather, but for autumn and early spring, it will be great to serve. I took the size of L and perfectly suits me.


Zatim,poručila sam i Vasi jedan kaput. Ovo je prvi put da poručujem dečiju odeću sa ovih sajtova.
Then I ordered Vasi coat. This is the first time I order children's clothes from these locations.
 
                                                      Hooded Thicken Hom Button Jacket

Uzela sam kaput u veličini 120 koja odgovara uzrastu od 6 godina i kao što možete da vidite sada mu je malo veći,ali već sledeće zime biće taman. Što se tiče kvaliteta,veoma pozitivno sam se iznenadila. Jako je kvalitetan,debeo i topao.


 I took a coat of 120 that corresponds to the age of 6 years and, as you can see, it is now a little bigger, but the next winter will be good. As for quality, I was very surprised by the positive. It's very good, thick and warm.

 Pored kaputa,poručila sam i dve haljine. U pitanju je isti model koji sam ja uzela u dve boje,crnoj i crvenoj.

                                                               Shift Dress with Bowknot

 In addition to the coats, I also ordered two dresses. It's the same model that I took in two colors, black and red.



Nisam zadovoljna kako ova haljina izgleda na meni. Možda sam trebala da poručim za broj veću. Daleko od toga da mi se ne sviđa,ali kada skinem još koji kilogram,mnogo bolje će sve to da izgleda. Praznici su učinili svoje. Što se tiče materijala,u pitanju je poliester. Identična je haljina kao na slici,samo sam mislila da su ovi detalji na džepovima u vidu mašnica napravljeni od eko kože,ali nisu. Sve u svemu,mislim da će lepo ići na neke baletankice,samo još koji kilogram dole.

 I'm not happy how this dress looks to me. Maybe I should have told the number of the council. Far from that I do not like it, but when I take out another pound, it's much better to look at it all. Holidays have done theirs. As for the material, it is polyester. The dress is identical as in the picture, I just thought that these details on the pockets in the form of bumps were made of eco leather, but they did not. All in all, I think it's going to be nice to go to some ballet, just a few pounds down.

Kako se vama dopada moj izbor?
How do you like my choice?

7 коментара:

  1. ipak je vasin kaputic najlepsi!svidjka mi se i tvoj kaput i crvena haljina

    ОдговориИзбриши
  2. Znači razumemo se :) Cene su im nekad i više nego smešne koliko je jeftino. Što se stvari tiče uvek su odličnog kvaliteta, samo mnogo treba paziti na veličine. Predivne stvari si poručila, ali definitivno Vasi predivno stoji kaputić, ma pravi je šmeker :)

    ОдговориИзбриши
  3. Lepi su vam kaputići,a od haljina crvena može da prođe. I ne zavaravaj se sa tim skidanjem kg pa biće dobre,bolje onda poruči veće,ili prvo smršaj,jer ovo uglavnom ne deluje.
    Ako tebi uspe onda super.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno,Ema! Imala sam zadovoljavajuću kilažu,ali sam se "opustila" malo. Uglavnom,kada rešim kao sada,ja to sredim. ☺

      Избриши
  4. Nikad lepša porudzbina. Jako lepo ti stoje haljinice ♥♥♥

    ОдговориИзбриши