Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 18. јануар 2018.

Rosegal wish lista

I za kraj tu je treća wish lista i to sa sajta Rosegal. Što se tiče ovog sajta,imate besplatan shiping i paket jako brzo stigne. Ono što je po meni još jako bitno je to da sam u zadnje vreme pronašla jako dobre stvari,pa bih vam svakako preporučila da obavezno bacite pogled.

 Rosegal best valentine gift 2018

                                                       All-Match Fashion Lacing Running Sneakers
Mnogo mi se svidjaju ove patike. Jako su jednostavne,a opet lepe.
                                    Black Five-Pointed Star Painted Tpu Phone Case for Samsung Galaxy J3 / J310
Kada sam videla ovu masku odmah sam je ubacila u korpu. Odavno tražim masku za telefon i gledala sam ovakvu istu kod nas, ali bila je baš skupa. Nisam znala da imaju na sajtu i maske za telefone. Baš sam se obradovala.
                                             High Slit V-neck Floral Flowy Chiffon Dress
                                             Off The Shoulder A-line Velvet Dress
                                                 Bow 3 Pieces Metal Backpack Set

Pogledajte ponudu na sajtu i ako želite da poručite nešto možete iskoristiti popust i uneti ove kodove:
                                                  RosegalChen10% OFF
                                                    RosegalIns 10%-20%

Нема коментара:

Постави коментар