Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 1. децембар 2018.

Obuća sa sajta Manzara | Još jedna kupovina

Hrvatski sajt Manzara polako postaje jedan od mojih omiljeni sajtova kada je u pitanju online poručivanje.
Sa ovog sajta poručujem skoro godinu dana i svaki put sam sve zadovoljnija. Imaju besplatnu dostavu, povrat robe, brzo dostavu, kao i velike popuste i sniženja.
Na jednom od tih sniženja kupila dva para obuće koje ću vam u današnjem tekstu i pokazati.

 Poručila sam dva para espadrila kada je na sajtu bilo veliko letnje sniženje. Zapravo, ove espadrile sam gledala celo leto i htela sam da ih poručim, ali bi uvek iskrslo nešto drugo. Sada, kada su bile i više nego na odličnom sniženju nisam mogla, a da ih ne poručim.
Radi se o espadrilama koje su skoro pa jako slične, ali kada ih bolje pogledate videćete koliko se razlikuju.
Jedne su zlatne sa ovim kao bodljama, dok su druge rose gold, malo klasičnije i apsolutno odlične za kombinovanje.
                                                ESPADRILES CHERRY
Espadrile Cherry su kombinacija zlatne i srebrne boje. Malo je neobično da se ove dve boje slože, ali ovoga puta to je dobra kombinacija. Srebrni detalji daju posebnu notu ovim espadrilama.  Jako su udobne i mislim da bi bile odlične da neke jednostavne odevne kombinacije učine dobitnim.  Poručila sam ih u broju 38 i savršeno mi odgovaraju.





Naredni par espadrila koje sam na pomenutnom letnjem sniženju poručila su rose gold espadrile.

                                                      SANDALE KERRI

Bile su mi potrebne jednostavne espadrile koje mogu uz sve da kombinujem i odlučila sam se za ove. Najpre sam htela  srebrne, ali nije bilo. Na fotografijama koje su bile na sajtu su izgledale da su zlatne boje, ali uživo su rose gold. Jako lepa boja, jedva čekam da dodje leto, pa da ih nosim.





Jako mi se sviđaju oba para espadrila i jedva čekam leto kako bi ih nosila. Za mene su espadrile jedna od najudobnijih obuća i obožavam da ih nosim. Manzara espadrile su kvalitetne, kao i celokupan asortiman obuće na sajtu. Moja preporuka je da obavezno obratite pažnju na ovaj sajt, jer sam ja veoma zadovoljna.

                        ****Da li kupujete na sniženju? Volite li online šoping?*****

8 коментара:

  1. Ne znam koje su lepše... Odlično ti stoje oba para. 😊

    ОдговориИзбриши
  2. I ja jako volim espadrile nositi ljeti 💞 Ove dvoje mi se jaaako dopadaju, posebno ove sa bodljama, super su😍😍😍😍 I da, jako volim naručivati online.❤

    www.livinglikev.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je online kupovina draža, jer mogu satima da gledam ono što mi želim, a plus od kuće. Hvala ti! <3

      Избриши
  3. Jao baš su lepe i dopadaju mi se :) i ja kupujem preko cele godine i hvatam sezonska sniženja :) žene vole sniženja i kupovinu <3

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne su espadirle. Super ti stoje. ❤❤

    https://smallwomenscorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши