Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 23. децембар 2018.

Noviteti sa sajta Rosegal

Ćao, dragi moji!
Nakon dužeg vremena, ponovo vam donosim tekst sa novitetima sa kineskih sajtova.
Ovoga puta radi se o sajtu Rosegal i slobodno mogu reći da je u pitanju zimska odeća. Poručila sam zimsku jaknu i komplet trenerku.

 Hi, my dear!
After a long time, I bring you a text with news from the Chinese sites again.
This time it's about the Rosegal website and I can freely say it's winter clothes. I ordered a winter jacket and a train suit.


Porudžbinu su mi podelili u dva paketa i stiglo je za oko 20 dana. Nisam platila carinu, što je super.
Kada sam poručivala, najpre sam gledala zimske jakne i odlučila sam se za duži model. Jakna je jako lepa, identična kao na fotografijama sa sajta. Nije najtoplija, ali sa debljim duksem ispod može da prođe i u jako hladnim danima. Ima veliku kapuljaču i veštačko krzno oko nje. Bila je dostupna u još par boja, ali ja sam uzela crnu, jer je najlakša za kombinovanje. Zadovoljna sam jaknom i mislim da sam napravila dobar izbor.

            Jacket Down Cotton Outerwear Hooded Thicke Big Coat Elegant Girls Long Warm Parka

 The order was divided into two packages and it arrived in about 20 days. I did not pay customs, which is great.
When I was in charge, I first watched the winter jackets and I decided for a longer model. The jacket is very beautiful, identical to the photos on the site. It's not the hottest, but with the thick sweatshirt below it can pass in very cold days. It has a large hood and artificial fur around it. It was available in a few more colors, but I picked up black because it's the easiest to combine. I'm happy with the jacket and I think I made a good choice.


Sledeće što sam poručila je kompelet trenerka. Ova trenerka je jako topla i debela trenerka. Poručila sam je u veličini L i odgovara mi. Bila je dostupna u još dve boje, crvenoj i bež. Koštala je oko 10$ i zaista se isplatilo poručiti, jer ne izlazim iz nje. Baš mi se sviđa i moram poručiti i u ostale dve boje.

                       Long Sleeve Hoodie Pullover Sweatshirt Sweater Casual Hooded Top
The next thing I ordered was a coat train. This trainer is a very warm and thick trainer. I ordered it in size L and it answers. It was available in two colors, red and beige. It costs about $ 10 and it really pays to pay, because I do not get out of it. I really like it and I have to tell in the other two colors.
                                                  


                                           ***Šta ste vi poslednje kupili?***

2 коментара: