Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 20. јануар 2019.

Recenzija Creightons proizvoda

Pre nešto više od mesec dana na moju adresu stigao je paket sa Creightons proizvodima. Creightons proizvodi dolaze iz Engleske i u svom asortimanu imaju jako puno proizvoda kako za negu tela, tako i za negu kose. Dostupni su u Lilly drogerijama, ali možete ih pronaći i u većim marketima.
Imaju svoju instagram stranicu ( Creightons Srbija ) na kojoj možete dobiti više informacija o prodajnim mestima, ali i o celokupnom asortimanu.
U paketu koji je stigao na moju adresu našla su se tri proizvoda: krema za ruke, regenerator za kosu i gel za tusiranje.
Imala sam dosta vremena da lepo isprobam sve proizvode, steknem utiske i sada vam prenesem svoje mišljenje.

Raspberry & Pomegranate krema za ruke je prvi proizvod koji sam počela da koristim odmah nakon otvaranja paketa. Nežno roze tubica u kojoj je smeštena krema za ruke sa neodoljivim mirisom maline i nara prosto vas mami da je koristite. Ima 100ml i ja sam za mesec dana potrošila više od pola proizvoda.
Jako lepo neguje ruke, odmah nakon korišćenja efekat je primetan. Miris kreme se dosta zadržava na rukama, ali kako je prijatan, meni ne smeta.


Teksura kreme je malo vodenkastija, ali je koža odmah upije. Lepo se razmazuje i ne ostavlja vlažan osećaj na koži. Cena Raspberry & Pomegranate kreme za ruke je 300din.

Naredni proizvod koji sam probala je Mango & Papaja gel za tuširanje koji ima 500ml. Pakovanje je zaista veliko, ali ambalaža je dobro urađena, pa nam ne ostavlja utisak da u sebi sadrži 500ml proizvoda.


Ovakav spoj voćkastih mirisa volim da koristim tokom toplih letnjih dana kada mi je potrebno osveženje. Međutim, moram da priznam da mi ovaj proizvod prija i u zimskim danima, posebno kada se ujutru tuširam. Razbudi me i da mi energiju da preguram dan pred sobom.
Jako neobična i lepa kombinacija koji pruža pravi tropski miris. Sam proizvod dosta peni i potrebna je veoma mala količina proizvoda za jedno tuširanje.

Ovaj gel za tuširanje lepo neguje kožu, ali i osvežava. Njegova cena je 330 din, što nije puno, jer dobija se velika količina proizvoda koja će vam dugo trajati.

Poslednji proizvod koji se našao u paketu je Clay hydrating conditioner odnosno glina regenerator za kosu.
 Ovaj regenerator za kosu je namenjen kosi koja je u korenu masna, a krajevi suvi. U sebi ima belu glinu i  ekstrakt cveta kaktusa. Kao što već znate, moja kosa je upravo takva, koren masan, a krajevi suvi. Već sam koristila proizvod koji je bio sličan ovom i u mom slučaju nije radio ništa, pa sam bila skeptična i za ovaj regenerator. Međutim, dala sam mu šansu.
Proizvod dolazi u tubi od 250ml i lako se dozira. Bele je boje i ima jako čudnu teksturu. Rekla bih da je pun nekih mehurića, nadam se da to možete videti i na fotografiji.


Ima jak i lep miris koji se za razliku od drugih regeneratora za kosu, zadržava čak i posle sušenja kose.
Nakon njega, kosa je primetno sjajnija i to je prvo što se vidi nakon korišćenja. Lagana je, nema težinu i na dodir je veoma nežna. Međutim, mene je jako zanimalo da li će i pored svih tih efekata koji su primetni, držati i masnoću pod kontrolom. I odgovor je DA! Kod standardnih šampona i regeneratora kosu sam morala da perem svaki drugi dan, a sve nakon toga bi izgledala kao da je nisam prala nedeljama, što je jako ružno. Od kada sam ubacila ovaj regenerator u moju rutinu pranja kose, moja kosa i četiri dana nakon pranja izgleda pristojno, što sa drugim proizvodima to nije bilo moguće.
To je za mene veliki pomak i potstrek da nastavim sa korišćenjem ovog regeneratora, ali i da kupim šampon koji ide uz njega.
Cena glina regeneratora je 400din i njega, kao i ostale Creightons proizvode možete poručiti preko Lilly online prodavnice.

                   ***Da li ste probali Creightons proizvode? Šta vam se najviše sviđa?***

2 коментара:

  1. Nisam probala nijedan njihov proizvod ali mi se čini odličnim, divna recenzija! ♡

    ОдговориИзбриши
  2. Ni ja nisam probala ni jedan proizyvod, ali pakovanja su preslatka, i cine se super ;)


    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши