Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 29. јануар 2019.

Moje iskustvo sa proizvodima brenda Galafarm

Brend Galafarm mi je već dugo poznat. Veliki sam fan njihovog Solarus mleka za sunčanje. Mislim da je to mleko jedan od najboljih proizvoda za zaštitu tokom leta. Nakon tog proizvoda, pre par meseci dobila sam priliku da probam još neke proizvode ovog brenda i u ovom tekstu vdećete šta mi se dopalo, a šta ne.


Dobila sam Sensilis 3u1 otstranjivač laka za nokte, Silk pantenol u spreju i Hedgal roll on koji protiv stresa i napetosti.
Sensilis 3u1 otstranjivač laka za nokte ima ekstrakt aloe vere i kamilice koji neguje i hrani nokte.


Dolazi u pakovanju od 100ml i samo pakovanje je veoma praktično. Lako uklanja lak sa noktiju, čak i kada su šljokice u pitanju. Ne sadrži aceton i ne isušuje nokte. Ima blag miris i to mi se dopada, jer ne volim proizvode ovog tipa koji imaju jak i zagušljiv miris. Za razliku od drugih otstranjivača laka, ovaj se jako sporo troši i mislim da će mi dugo trajati.

Naredni proizvod koji sam koristila je Silk pantenol u spreju.



Mislim da je ovaj pantenol u spreju najkorišćeniji proizvod u našem kupatilu. Koristili smo ga sve. Momci su ga koristili za suvu i ispucalu kožu, jer još koji muškarac voli da se macka? Bio im je od velike koristi, jer imaju jako suvu kožu koja se peruta i crveni, posebno sada kada dodje hladno vreme. Ja sam ga koristila pored tretiranja suve kože, nakon brijanja kako bih sprečila iritaciju i u tome mi je veoma pomogao. Ima jako blag miris i ne sadrži alkohol. Pumpica lepo funkcioniše i ravnomerno nanosi proizvod.  Pored svih naših namena, čula sam da je jako dobar i za suve krajeve kose, pa svakako planiram da ga probam i u tu svrhu.
Daleko je praktičniji od kreme, tako da planiram da se i dalje družim sa njim.

Poslednji proizvod koji se našao u paketu od Galafarma je Hedgal roll on koji uklanja stres i napetost.





Ovaj proizvod u vidu roll on-a sadrži mentu koja je poznata po svom blagotvornom dejstvu protiv stresa i glavobolje. Potrebno ga je naneti u tanjem sloju na čelo i potinjak,a zatim umasirati.
Nisam se do sada srela sa ovim proizvodom i trebalo mi je jako dugo da ga testiram. Kako sada ne smem da pijem tablete, koristila sam ovaj proizvod kada sam imala glavobolju. Po uputstvu sam ga nanela na čelo i potiljak. Odmah po apliciranju proizvoda oseti se veoma jak miris mente. Morate voditi računa da ne preterate sa količinom ili da ne naneste blizu očiju, jer može da smeta. Nakon apliciranja oseti se hlađenje i peckanje koje traje nekoliko minuta. Međutim, meni nažalost, ovaj proizvod nije odgovarao. Naime, glavobolja nije prošla, a iziritirao mi je oči, nakon čega sam prestala sa korišćenjem.
Mislim da je sama zamisao ovog proizvoda jako dobra i da je menta mnogim ljudima veoma delotvorna, ali meni nije odgovarao.
Definitvno ga neću ponovo koristiti, ali neću ga ni baciti. Proslediću ga nekome kome će ovaj proizvod biti od koristi.



                                    ****Da li ste probali Galafam proizvode?****

5 коментара:

  1. Probaj i javi utiske. :) Moj favorit je pantenol u spreju. Hedgal mi jednostavno nije odgovarao, ali to ne znači da neće i tebi odgovarati.

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam nikada probala ove proizvode, ali Silk pantenol u spreju mi djeluje jako zanimljivo i voljela bih da ga probam! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala nista od njihovih proizvoda ali deluju stvarno ok :) mnogo su ti lepe fotografije i ta bela, cupava podloga :) <3

    ОдговориИзбриши
  4. Nikada nisam ništa isprobala ovog brenda, ali mi se ovi proizvodi čine veoma interesantnim. Sve što si isprobala mi izgleda delotvorno i kvalitetno i prvom prilikom ću kupiti nešto ovog brenda. Divne fotke i još bolja recenzija! ♡

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post, nisam probala ove proizvode mozda ih probam nekad. Hvala na recenziji! :)
    www.minniearts.com

    ОдговориИзбриши