Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 9. фебруар 2019.

RALISS 2Phase Blue Magic Water

Pored lica i tela, kosa takođe zahteva dodatnu pažnju i negu. Kao neko ko ima kosu gde je koren masan,a krajevi suvi i jako se brzo masti, pojačana nega je veoma bitna. Moja kosa se brzo zasiti jednog proizvoda i zbog toga stalno isprobavam nešto novo. Nešto mi se dopadne na prvo korišćenje, dok neki proizvod mi se ne svidi ni nakon par korišćenja.
Ranije nisam koristila prskalice za kosu, jer sam mislila da će moju kosu dodatno otežati i zamastiti, međutim to se promenilo. Shvatila sam da prskalice za kosu mogu da pomognu i budu od velike koristi.


RALISS je brend sa kojim sam se prvi put srela na instagramu, na profili hairton_srbija
Ovaj brend se koristi u profesionalnoj upotrebi, salonima, ali je dostupan i nama. U svojoj ponudi ima jako puno proizvoda, ali meni je pažnju  privukao RALLIS dvofazni sprej ili RALISS 2Phase Blue Magic Water.
 Raliss 2Phase Blue Magic Water stvara trenutni vlažni i omekšavajući efekat za suvu, oštećenu, gustu kosu i pruža živahan i svetao izgled vaše jednolične kose bez sjaja. Smanjuje štetne efekte hemijskih tretmana (farbanje, pramenovi). Vlaži i omekšava kosu i olakšava češljanje i oblikovanje, ne ispire se.


 RALISS dvofazni sprej dolazi u pakovanju od 320ml. Samo pakovanje je veoma praktično, jer  ima poseban mehanizam za korišćenje prskalice i to ga čini idealnim za nošenje na put, jer ne može tako lako da se otvori i prospe.Što se tiče prskalice, ona odlično funkcioniše. Ravnomerno raspršuje proizvod, par pumpica je sasvim dovoljno za celu kosu.




RALLIS dvofazni sprej koristim nakon pranja kose, umesto regeneratora i u toj svrsi pokazao se odlično.
Jako lako razčešljam kosu, a ranije je to bila prava borba. Kosa se dosta brže osuši, a zaštićena je od toplote koju pruža fen i presa za kosu. Nakon korišćenja kosa je jako lagana, nema one težine, sjajna je i ima dodatni volumen. Ni u jednom trenutku ova prskalica mi nije dodatno zamastila kosu, iako sam se plašila da će biti suprotno. Naprotiv, savršena je. Pored svih blagodeti koje ima za moju kosu, ona ima i prelep miris koji se dugo zadržava na kosi.  Moram napomenuti da je pre korišćenja, potrebno promućkati kako bi se 2 faze sjedinile i nakon toga naprskati na kosu.
Mislim da je ova prskalica jedno pravo otkriće i ne mogu da zamislim ni jedno pranje kose bez nje.  Jedan savršen proizvod koji bih preporučila svima koji vode brigu o svojoj kosi, jer sam sigurna da će vam se dopasti.


6 коментара: