Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 28. август 2017.

Avon četkica za rumenilo

Kako je sam kvalitet šminke jako bitan,tako je bitan način nanošenja kao i sa čime nanosimo šminku na naše lice.
U današnjem tekstu,pretstaviću vam jednu jako povoljnu,a isto tako veoma kvalitetnu četkicu bez koje ja ne bih mogla da zamislim svoje šminkanje.
Reč je o Avon četkici za rumenilo.


Četkica za rumenilo je deo nove postave Avon četki za šminkanje i od svih,ona mi je naviše privukla pažnju.
Najpre njen oblik,a zatim i to što mi je bila potrebna jedan dobra četkica za rumenilo.
Ova šetkica je standardne veličine. Ima crnu mat dršku sa sjajnim Avon natpisom.


Dlačice su sintetičke,crno bele.

Jako lako se pere i za par sati je suva. Moram da napomenem da je imam već par meseci,skoro pa svakodnevno je koristim i da prilikom pranja ni jedna dlačica nije ispala.
Veoma je pufnasta i jako lepo se ponaša sa svim rumenilima. Ona slabo pigmentovana morate nadograditi ukoliko želite jači intenzitet,dok sa veoma pigmentovanim rumenilima nećete preterati. Pa takođe mislim da je ova četkica idealna za početnike.


Zbog njenog oblika,mislim da bi bila idealna i za konturisanje,ali je ja u tu svrhu još uvek nisam probala.
Cena same četkice varira iz katalog u katalog. Standardna cena je 700din,ali vrlo često možete je naći i na sniženju,po ceni od 300din.
Avon četkica za rumenilo vredi i 700 din,ako ne čak i više. Pa ako ste u potrazi za dobrom četkicom za rumenilo,obratite pažnju.

****Da li ste probale Avon četkicu za rumenilo? Koju četkicu vi koristite za nanošenje rumenila?****

7 коментара:

  1. svida mi se njezin izgled, jako je atraktivan i mogu reci luksuzan, nisam je isprobala ali rado bi, odlicna recenzija

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  2. Brutalno dobra recenzija,draga Ivana! Sam dizajn četkice mi se jako dopada, izgleda mnogo skuplje nego sto zaista kosta! Nisam je do sada isprobala ali verujem da odlicno radi. Drago mi je sto sam cula tvoje misljenje! Rado cu je isprobati! Predivan post draga!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Četkica je divna,nekako izgleda baš moderno i sigurna sam da jako prija licu.♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши