Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 18. август 2017.

Zaful wish lista #1

Ćao drage moje!
Za danas sam vam pripremila prvu wish listu sa Zaful sajta.
Ovo je prvi put da sarađujem sa njima i jako se radujem ovoj saradnji.
U ovom tekstu,pokazaću vam šta se to meni najviše svidelo na njihovom sajtu.
  Zaful Summer 2017 Promotion 
Prvo što mi je privuklo pažnju,bila je ova haljinica.


                                              Florial Patched Flounce Shift Dress-White

Jako je lepa,a ujedno i jednostavna.Na sajtu ima i u roze,kao i crnoj boji. Dvoumim se između bele i roze boje.

Zatim,pored ove haljinice,jako su mi se dopale farmerke. Imaju jako veliki izbor.

                                      Embroidery Skinny Ripped Jeans- Denim Blue

Mislim da bi se veoma lepo kombinovale uz neku belu majicu,možda čak i uz košuljicu.

Pored odeće,na sajtu postoji i veliki izbor asesoara. Nisam neko ko svakodnevno nosi nakit,ali ovoga puta morala sam da napravim presedan i izaberem jedan sat.

                                                            Faux Leather Rhinestone Geometric Watche

Jako je nebičan i pored bele boje,dostupan je još i u ljubičastoj boji.

Takođe,poručila sam i ovu narukvicu za nekog od vas. Mala sitnica kao znak pažnje i zahvalnosti što me pratite.


                                         Owl Birdie Infinity Braided Bracelet


 Ako vam se ove stvari sviđaju ili nešto drugo sa sajta,pri porudžbini možete ukucati kod i ostvariti popust.

                                                 ZafulChen  10%-20% OFF
                                                  ZafulIns  10%-20% OFF

Kako vam se sviđaju stvari koje sam izdvojila sa sajta Zaful?


8 коментара:

  1. Ivana sve sto si izabrala je bas po mom ukusu!Super su stvari na njihovom sajtu.Kakve su farmerice?Da li su elasticne?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa moj izbor. Ovo je prvi put da poručujem sa njihovog sajta.A što se tiče farmerica,videćemo kada stignu,nadam se da jesu elastične. :)

      Избриши
  2. Divne su stvarcice, haljina je bas lepa, a narukvica, sta reci, sove su uvek u modi ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno. Što se tiče narukvice,znam da većina voli sove,pa sam se zato i odlučila za nju.

      Избриши
  3. Ivana draga, obozavam i tebe i tvoj rad tako da mi je izuzetno drago zbog tvoje saradnje sa Zafulom! Uverices se i sama koliko divne stvari imaju! Radujem se citanju recenzija! Za sada mogu reci da mi se jako dopada vilista, jer je sjajna, zaista odlicne stvari.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Jako mi se sviđa sve što si izabrala,posebno prva haljinica i sat! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши