Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 22. август 2017.

Maybelline Color Sensational Vivid Hot Matte Laquer

Ćao,drage moje!
Na redu je jedan kozmetički post i recenzija tečnog ruža za usne.



Radi se o Maybeline tečnom ružu iz kolekcije Color Sensational Vivid Hot Matte Laquer.
U kolekciji je dostupno 6 nijansi,od nude do jakih i intenzivnih boja. Ja sam izbarala tečni ruž u nijansi 62 CHARMER,jer najviše liči na nijanse koje svakodnevno koristim.


Jedna jako lepa nude boja koja se veoma lako uklapa i jako je nosiva. Idealna za dnevni make up,ali isto tako može da se nosi i uz neki intenzivan večernji look.


Ovaj ruž ima neobičan aplikator. Oblik sunđera za nanošenje tečnog ruža podseća na suzu i taj oblik omogućava lako i precizno nanošenje.




Sam tečni ruž je veoma pigmentovan i dovoljan je jedan prelaz aplikatorom kako bi dobili punu boju.
Kada ga nanesete na usne,ova tečni ruž ima sjajnu završnicu i veoma sporo se suši. U tom trenutku veoma podseća na neki super pigmentovan sjaj za usne koji se ne lepi. Ali,nakon nekog vremena,kada se skine taj početni,sjajni sloj ruža,on dobija matte izgled i ne mrda sa usana sigurno nekih 5-6 sati što je veoma pohvalno.
Ovaj ruž je izdržao testiranje na +45 stepeni i nigde nije mrdnuo.Iako sam ga nosila tokom celog dana i svega dva puta popravila,on ni u jednom momentu nije isušio moje usne. Pre bih rekla da ima nešto u sebi što hidrira i čini usne mekanim.Takođe,skida se ravnomerno,ne kruni se i ne čini usne neurednim.
 Iako u svom nazivu ima reč matte,on na prvu nije matte tečni ruž već je tečni ruž sa sjajnom završnicom. Kako takvi ruževi za usne obično nisu postojani,ovaj tečni ruž je pokazao suprotno. Sama ta duga postojanost u sklopu sa njegovom pigmentacijom čini da bude jedan odličan tečni ruž.
Ako ne volite tečne ruževe koji će "zacementirati" vaše usne,ovo je prava stvar i svakako bih preporučila da obratite pažnju na njega.Možete ga pronaći u svim Lilly i DM drogerijama po ceni od 800din.




*****Da li ste probali Maybelline tečne ruževe i imate li svog favorita? Kako vam se sviđa ovaj tečni ruž?****

14 коментара:

  1. Konkretno ovaj recni ruz nisam probala ali sam velika pristalica Mejbilajn kozmetike i rado je uvek isprobavam i koristim! Inace sam i ljubitelj tecnih ruzeva te smatram da bih mozda i trebalo da isprobam ovaj, mozda u nekoj drugoj nijansi! Sjajna recenzija, rpoizvod izgleda veoma korisno, a inace predivno ti stoji, prelepa si!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga Sandra! Preporučujem ti da probaš ovaj tečni ruž,jer je zaista odličan.

      Избриши
  2. Nisam probala te ruževe od Mejbilajna, videla sam razne recenzije što na blogu što na YT i na listi su mi za kupovinu ♥

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Jako mi se sviđa nijansa i tekstura! Dobra recenzija! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Predivna boja i odlicno ti stoji <3 nisam probala ove ruzeve ali sigurno hocu :)

    ОдговориИзбриши
  5. Divna recenzija i odabrala si divnu boju ruža. Definitivno ga i ja moram probati. 😘

    Pratim te, ako želiš uzvrati!

    https://ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Great post dear ! I love your blog ♥
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle .Maybe we can follow each other and be great blogger friends.

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Probacu ovaj ruz! Divna recenzija draga Ivana :)

    https://pandawayofficial.blogspot.rs/2017/08/zeleni-caj-u-sluzbi-lepote.html?showComment=1503646238782#c8353937515684131105

    ОдговориИзбриши