Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 30. август 2017.

Top 10 letnjih lakova za nokte

Ćao,drage moje!
Za danas sam vam pripremila mojih top 10 letnjih lakova za nokte. U ovom tekstu možete pročitati koje boje su ovog leta krasile moje nokte,kao i koja nijansa je moj definitivni favorit.

                                                                Verry berry
Obožavam lakove za nokte i sigurno ih imam preko 20. Uvek se iz kupovine vratim sa nekom novom bojom,a da ne kažem da ih stalno poručujem iz kataloga.
Ovog leta najviše sam kupovala Avon lakove za nokte koji su sada promenili naziv. Umesto "Gel shine" ,sada su to "Mark" lakovi za nokte. Sve je ostalo isto,i nijansa i pakovanje.
Obožavam ove lakove jer su veoma postojani,ne krzaju se i jako lepo izgledaju na mojim noktima.

Nijansa Verry berry je nešto izmedju crvene i bordo boje. Jako lepo izgleda na noktima,daje im sjaj kao i izgled negovanih noktiju.

                                                                   Mauvelous
 Mauvelous je nežna "mouve" nijasa. Nijansa koja je nešto izmedju ljubičaste i braon boje. Prelepo izgleda kada se nanese.


                                                                   Emerald city
 Emerald city je prava zelena nijansa,na slici po malo liči na mint boju,ali je uživo prava,jaka zelena boja.

                                      
                                                              Citronized 

Nijansa Citronized je nežna zelenkasta nijansa,ne prava zelena,već nešto između zelene i žute boje, a kako je leto idealno vreme za nošenje ovakvih boja bilo je neminovno da se morala naći u ovoj grupi.

                                                            Rain washed
 Rain washed je najlepša nijansa od svh Avon Gel Shine lakova. Nežna svetlo plava boja koja prelepo izgleda kada nam ruke malo pocrne.

                                                         Dazzle punk
  Dazzle punk je prava bebi roze nijansa sa sitnim šimerom u sebi. Jako lepo izgleda na noktima i mislim da je pravi izbor za sve koji ne vole jake nijanse.

                                                          Barely there

 Barely there je nežna bež nijansa koja daje blagu i nežnu boju noktima. Idelana za svaki dan i jedan od onih nijasni za koje sam se vrlo rado odlučivala.
  Ono što je zajedničko svim ovim Avon gel shine lakovima je to što su jako dugotrajni.U dva sloja dobijem baš isto boju kao što je u bočici. Četkica je malo tanja i duža,nije baš precizna ali smo se jako brzo sprijateljili. Inače,svi lakovi su upakovani u bočice od 10ml i svaki lak dobijate u kartonskoj kutiji.

Kako leto ne može da prođe bez crne i bele boje na noktima,a morate priznati da ove dve boje zaista prelepo izgledaju,moj izbor je pao na Farmasi.



Ovog leta su bili na sniženju i koštali su svega 65din i zaista je bi bila prava šteta da se propusti.
Četkica im nije baš najsjajnija,ali je zato boja odlična. Uz dva sloja dobija se kreč bela i crna boja,baš kao što je u bočicama.

I poslednji lak koji je moj definitivni favorit,kako leta,tako i proleća je Golden Rose "Rich colour" u broju 44.



Prelepa mint boja i prvi lak za nokte koji sam potrošila u rekordnom roku. Ima široku četkicu uz pomoć koje se lak nanese u jednom potezu. Jako brzo se suši i prelepo izgleda.

Ovo bi bilo mojih top 10 letnjih lakova za nokte. U komentarima mi pišite,da li ste probale neku od ovih nijansi,kao i koji su to vaših top 10 letnjih nijansi.

6 коментара:

  1. Super post, lijepi i njegovani prirodni nokti se u ovom svijetu nadogradnje rjetko sreću a toliko mnogo govore o osobi.

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Leto je upravo period kada i sama volim da eksperimentišem s lakovima za nokte, i kada najčešće nosim ove vesele boje, te mi je drago da vidi koji su tvoji favoriti ovo leta! Predivna selekcija draga, fine nijanse, bas mi se dopadaju, pogotovo ovaj žuti, odlično stoji, zeleni je takodje brutalno dobar i moram nabaviti isti za predstojecu jesen! Odlican post, Ivanice, jako lepe fotografije.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Dala si mi ideju za neki od narednih postova.
    Nisam kistila Avon gel shine lakove, ali sada vidim da nanoktima baš lepo igledaju. Moraću da naručim neke. Boje su predobre :) :*

    by Kika

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,Iva! Imaš sve moje preporuke kada su Gel Shine lakovi u pitanju. Zaista su odlični,a veoma često budu i na šniženju.

      Избриши
  4. Predivni su draga :) obozavam i Avon i Farmasi lakove :) boje su predivne i meni se bas dopadaju :) <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши