Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 25. август 2017.

Rose is always a good choice | OUTFIT POST

Ćao drage moje!
Za danas sam vam pripremila još jedan outfit post.
Kako je trenutno leto i lepo vreme,nose se jake i svetle boje,ja sam svoj ormar obogatila sa dve stvarčice roze boje,a roza boja nije nešto što će te baš tako često videti na meni.
Kako je to redak slučaj,rešila sam da izađem iz monotonije i da kupim jednu prelepu roze torbu i roze espadrile.


Najpre sam kupila torbu sa fb stranice Tikvica Krpica.Tamo možete pronaći jako povoljnu odeću i torbe,kako nove tako i u extra očuvanu stanju. Ja sam ovu torbu platila svega 800din i moram napomenuti da je bila nova. Što morate priznati da je baš povoljno za jednu ovakvu torbu.Možete je nositi na dva načina,preko ramena ili jednostavno u ruci. Preporučila da bacite pogled na stranicu  Tikvica Krpica  jer će te sigurno naći nešto za sebe.
Kada sam kupila roze torbu,trebala mi je i adekvatna obuća uz nju. Dok nisam kupila ove espadrile,a prošlo je sigurno 2 meseca, samo sam jednom je nosila.
Već znate da je ŽENSKA OBUĆA MIRIJEVO moja omiljena stranica kada je reč o kupovini obuće putem interneta i tamo sam pronašla ove espadrile. Ja sam njih želela u drugoj boji,ali nije bilo mog broja i mogla sam da biram između crnih ili roze.Dugo sam se dvoumila i na kraju sam se odlučila za ove roze i moram vam priznati da nisam pogrešila,jer su prelepe. Divna,nežna roze boja sa cirkonima koji se na svetlosti presijavaju. Uopšte nisu napadne,več jako romantične i nežne. Imaju gumeni đon i veoma lako se održavaju.
 Njihova cena je bila 1990din,ali kako je u toku veliko sniženje,one su bile snižene na 990din koliko sam ih i ja platila. Još uvek traje velika letnja rasprodaja, cena većine obuće je znatno snižena,pa ukoliko želite da častite sebe,ovo je pravi trenutak.
Kombinacija ove dve stvari ispala je super što možete videti i na fotografijama. Ja sam ih iskombinovala sa šorcem iz prethodnog outfit posta i sa crnom jednostavnom majicom.  Mislim da bi se super kombinovalo i uz neku belu haljinicu.












To bi bilo sve što se tiče ovog outfit posta,nadam se da vam se svideo. Pišite mi kako se vama dopadaju espadrile i torba,uz šta bi ih vi kombinovali?

16 коментара:

  1. Super je post, espadrile mi se najviše sviđaju, mislim čak da sam slične vidjela u New Yorker-u.

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! ♡ Ja sam ih videla na stranici Ženska Obuća Mirijevo i zaljubila se u njih. ❤❤

      Избриши
  2. Joj torbica je preslatka ♥

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi je drago sto si se odlucila da napravis jedan ovakav post, jer je fenomenalan i u buducnosti ih trebas raditi cesce! Predivna si, sjajne fotografije, autfit mi se jako dopada, bas mi nekako ide uz tebe i predivno ti stoji. inace torbom sam odusevljena!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  4. Predivno draga <3 fotografije su tako lepe :) torba i cipele su prelepe :*

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post,espadrile i torbica su definitivno dale posebnost autfitu,odusevljena sam.Slike su ti takodje veoma dobre,moram priznati da mi se veoma dopada ceo tvoj blog.Sve najlepse samo tako nastavi!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Jako lijep outfit,espadrile su prekrasne! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. You look so pretty! Love your bag!

    http://marylyl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Amazing post!
    Can you follow me? I follow you :)

    Have a nice day!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    ОдговориИзбриши