Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 4. септембар 2017.

Noviteti sa sajta Zaful #1

Ćao,drage moje!
Za danas sam vam pripremila review post,odnosno novitete sa sajta Zaful.



Pre par dana mi je stigao paket i slobodno mogu reći,jedan ekspresni paket koji je stigao za samo 9 dana.
Da budem iskrena,nisam očekivala da će tako brzo stići,znajući koliko dugo ostale devojke čekaju na svoje pakete.
Ovo je prvi put da poručujem sa ovog sajta i mogu reći da me je ova porudžbina oduvala,ali bukvalno.Ovakav kvalitet poručenih stvarčica,kao i sama činjenica da mi sve odgovara je prosto neverovatna i čini da celokupan utisak bude veoma pozitivan.
Unapred vam moram reći da će biti puno fotografija,kao i to da pogledate kako izgledaju stvari na sajtu,kao i na meni i biće vam jasno zašto sam oduševljena.

 Zaful Summer 2017 Promotion  

Prva stvar koju sam poručila bile su farmerke.
Kada sam ih videla na sajtu,jako su mi se svidele i uopšte se nisam dvoumila da li da ih poručim ili ne.
Uzela sam ih u veličini L,a nosim broj 28 kada su pantalone u pitanju i savršeno mi odgovaraju.

                                   
                                        Embroidery Skinny Ripped Jeans- Denim Blue 

Farmerke su identične kao i na sajtu.Prepune elastina,jako lako se peru,a detalji u vidu ruža su jako lepo urađeni.Vrede svake pare i ako volite ovakve modele,imate moje preporuke.









Sledeća stvar u paketu bila je ova haljina.

                                                       Florial Patched Flounce Shift Dress-White

Plašila sam se da mi ne bude kratka,jer iskreno nisam fan jako kratkih haljina,ali ova haljina je skrojena baš po mojoj meri. Materijal je poliseter,morate da je peglate i jako brzo se gužva,što joj je jedina mana. Kada je operete,suši se u roku od pola sata. Takođe,kao i farmerke i ona ima ružu kao jedini detalj. U isto vreme je jednostavna i elegantna. Može se nositi na cipele na štikle i na sandale,u mom slučaju Pom Pom sandale.




Sledeće što sam poručila bio je beli sat.

Bio je jako jeftin,a kako nemam ni jedan beli sat,odlučila sam se za njega.
Jako kvalitetno je urađen,narukvica pri kačenju ne puca i lepo izgleda na ruci. Odlično se slaže uz svaku odevnu kombinaciju.









I poslednja stvar koju sam poručila je narukvica sa sovicama za jednu od vas. Ona će se pored ostalih stvarčica naći u nagrađivanju koje kreće na mojoj fb stranici,pa ne propustite da učestvujete.

                                                Owl Birdie Infinity Braided Bracelet

Narukvica je jako lepe i sigurno ću poručiti i jednu za sebe.
Ukoliko se odlučite da poručite sa ovog sajta,imate popust ukoliko ukucate:

                                            ZafulChen   10%-20% OFF
                                            ZafulIns     10%-20%

To bi bilo to što se tiče moje prve porudžbine sa ovog sajta. Jako sam zadovoljna i sigurno ću ponovo naručivati. Pišite mi u komentarima,kako vam se sviđa moj izbor i da li ste poručivali sa ovog sajta.




6 коментара:

  1. Divan Haul draga! Sve stvarčice mi se mnogo dopadaju, ali haljina je ubedljivo moj favorit i prelepo ti stoji! ♡

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ajoj, oduševljena sam stvarima, zaista predivan izbor! Odlicno ti stoje! Haljina mi se najvise dopadaa, jako moderna i atraktivna, definitivno je moram potraziti za seebe.

    Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Neverovatno koliko su slike proizvoda identicne kao sa sajta tako da si me ovim tekstom razuverila da be budwm skepticna kada zelim da porucim nesto. Hvala ti. Ali farmerke su pobedile kao i sat koji zaista moze uz sve da se kombinuje ...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na divnim rečima! Što se tiče poručivanja,imaš sve moje preporuke. <3

      Избриши