Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 5. септембар 2017.

RoseGal wish lista #1

Ćao,drage moje!
Na redu je još jedna wish lista,ali ovoga puta sa RoseGal sajta.
  Rosegal Autumn 2017 Promotion 
Ovaj sajt,po mom mišljenju ima najlepše torbe,a ja sam veliki zaljubljenik neobičnih modela kada je reč o istim.
Torba koja mi je najviše privukla pažnju bila je ova torba jako interasantnog oblika.
Podseća na kožnu jaknu i jako mi se sviđa.
                                                            Retro Style Chain and Clothes Pattern Design Women's Crossbody Bag

Kako sam oduševljena farmerkama sa Zaful sajta,odlučila sam da poručim i jedna sa ovog sajta.
Imaju jako veliki izbor,a ovaj model je trenutno na velikom sniženju.

                                                              Trendy Style Crochet Flower Splicing Jeans For Women

U ponudi imaju,takođe,veliki izbor muških odevnih komada,a meni se najviše svideo ovaj duks koji može da bude i kako jaknica.
                                                Color Block Splicing Design Hooded Long Sleeve Zip-Up Hoodie

Pored odeće,na ovom sajtu možete pronaći i veliki izbor asesoara,a kako ja ne nosim toliko nakiti,odlučila sam se za još jedan sat.
Ovakvih modela ima i kod nas,ali su daleko skuplji,pa bih vam preporučila da pre kupovine bacite pogled na izbor ovog sajta.


                                        Women Rhinestone Quartz Watch Leather Band

Zaista ima jako veliki izbor prelepih stvarčica i jako teško možete se odlučiti za samo par komada. Meni se još puno toga dopalo i jako se radujem ovoj saradnji.
Ako se i vama dopada nešto sa ovog sajta,možete uneti ove kodeove i ostvariti popust:
                                                              RosegalChen 10%-20% OFF 
                                                              RosegalIns  10%-20%OFF
Pišite mi,da li ste poručivali sa ovog sajta,kao i kako vam se sviđa moj izbor.

6 коментара:

  1. Mene zanima kako ide porucivanje, placanje kao i preuzimanje tj slanje jer nikad nisam porucivala sa tog sajta pa ne znam kako ide. Sa aliexpress-a jesam pa ne znam da li je isti proces?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam poručivala sa aliexpres-a,pa ne znam kako tamo funkcionise. Ovde normalno izabereš stvari,odabereš način plaćanja,karticom,pay pay. Uneseš podatke i čekaš da ti stigne. Prethodna porudžbina mi je stigla za oko 9dana.Nadam se da sam ti bar malo pomogla.

      Избриши
  2. Aaaa torbica je predivna, baš je fora. Vidjala sam je ali iskreno mene strah carine :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,draga Jovana! Uh,večiti problem sa carinom. Poručiš i nadaš se da budeš te sreće da te ne ocarene. :/

      Избриши