Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 9. септембар 2017.

ELIXIR Make Up Matte Lipgloss

Ćao,drage moje!
Niz modnih tekstova,prekidam sa jednim kozmetičkim postom.
Ovoga puta radi se o brendu Elixir i njihovom matte tečnom ružu. O ovom tečnom ružu sam puno čitala,čak sam bila dobila i jedan,ali u skroz drugoj nijansi od onih koje ja nosim,pa vam tako nisam ni pisala o njima,sve do sada. Pre par dana,u parfimeriji sam pronašla ovaj matte tečni ruž i odmah sam ga kupila.


Make-up je potpun samo ako imate besprekorno našminkane usne! Isprobajte mat tečni ruž ELIXIR, jer on čini da vaše usne izgledaju neodoljivo, trendy, sa savršenim mat finišem.(Izvor)

Koje su karakteristike?

  • Zbog specijalne formule mat tečnog ruža ELIXIR, vaše usne su glatke kao svila, ali i zaštićene od negativnih spoljnjih uticaja
  • Nežan i precizan sunđerasti aplikator olakšava njegovo nanošenje
  • Hidrira vaše usne, čineći ih mekim i nežnim
  • Dostupan je u čak 12 fascinantnih i popularnih nijansi – od nežnih nude i prirodnih boja, do intenzivno crvenih, pink i ljubičastih tonova
  • Bez parabena
  • Traje do 16 h na vašim usnama
  • Zapremine je 10 ml

Koji efekat pruža?

  • Sada usne imaju neodoljiv mat finiš i deluju punije
  • Naglašene su i neverovatno meke
  • Iznenađujuće je izdržljiv i lagan na usnama, pa ćete sigurno obožavati da ga nosite
Napomena: Iako piše na pakovanju da je ovo sjaj, slobodno ga možete koristiti umesto ruža. Ovo nam potvrđuju i profesionalni šminkeri, jer duševljava svojim intenzitetom, kvalitetom i postojanošću na usnama.(Izvor)

Kako imam i previše nežnih,nude nijansi,odlučila sam se za jednu nijansu koja će biti idealna za jesen.
U pitanju je nijansa u broju 332 Mistic Orange.



Da prvo krenemo od pakovanja.
Matte tečni ruž dolazi u pakovanju od 10 ml i samo pakovanje je izrađeno od jako čvrste plastike. Kako je providno,lako ćete u nesseseru naći nijansu koju tražite.
Ima jako čvrst patent zatvaranja,pa ne morate da brinete da nakon nekog vremena nećete moći da ga zatvorite.
Što se tiče samog aplikatora,ovaj matte tečni ruž ima najprecizniji aplikator za nanošenje. U samo jednom potezu uspećete da lako i veoma precizno naneste ruž na usne i to bez pomoći olovke za usne što je veoma pohvalno.



Elixir matte tečni ruž za usne ima veoma prijatan miris koji većinu devojaka,pa i mene potseća na žvake,slatkast a opet ne guši.
Što se tiče nijanse koju sam ja izbrala, Mistic Orange,je nijansa koju je teže definisati. Na slikama izgleda bordo,ali je uživo dosta nežnija,sa primesima sive u sebi.


Kada je nanesete,ona u sebi ima sitne šljokice,ali kako se suši te šljokice nestaju i ruž u potpunosti postaje matt.Jako mi se sviđa ova nijansa,veoma je pigmentovana,tako da vam je samo jedan sloj dovoljan.
Iako se radi o matte tečnom ružu,on ne isušuje usne. Nosila sam ga 7h,jela i pila,a on je i dalje bio na svom mestu.

Kada se skida,boja postepeno bledi i ravnomerno nestaje,pa nećete imati one ružne pečate na usnama.
Veoma sam pozitivno iznenadjena ovim matte tečnim ružem,jer je ujedno i najjeftiniji u mojoj kolekciji,a slobodno može da parira mnogo skupljim tečnim ruževima.
Kako ima veliki izbor nijansi,sigurna sam da ćete pronaći jednu za sebe,pa svakako obratite pažnju.
Elixir matte tečni ruž sam pronašla u lokalnoj parfimeriji i platila sam ga 375din,a ukoliko u vašem gradu nema Elixir proizvoda,možete ih poručiti na sajtu kozmetikaiparfemi.rs 
Na samom sajtu za porudžbine preko 1000din dostava je besplatna i samo poručivanje se svakako isplati.

****Da li ste probali nešto iz Elixir make up asortimana i kakvi su vaši utisci?****

13 коментара:

  1. Upravo ti mi poklonila,i savrsen je :-* zaista sve kao sto si napisala...

    ОдговориИзбриши
  2. Divan je, nijansa je prelepa! :)
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Do sada nisam koristila ovaj proizvod niti njemu slične ali mi izgledaja doista jako simpatično! Predivno ti stoji na unsama, i nije nekako prenaglašen što mi se jako dopada!Odlicno si nam ga prezentovala, sjajna recenzija draga!

    I follow you. Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična recenzija, vrlo profesionalna. Nisam probala ovaj proizvod ali izgleda zanimljivo.

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Već dugo koristim ove ruževe i još jedan pink čeka na recenziju i prezadovoljna sam. Odličan post draga Ivana, a ova boja ruža ti prelepo stoji.

    ОдговориИзбриши
  6. Boja je predivna, zaista bih voljela probati!
    Zapratila sam te na blogu ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши