Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 5. септембар 2017.

Zaful wish lista #3

Ćao,drage moje!
Danas sam vredna,pa vam donosim listu želja sa još jednog sajta,ovoga puta sa Zaful sajta.
Kao što već znate,veoma pozitivno sam iznenadjena ovim sajtom i radujem se svakoj novoj porudžbini.
Ovoga puta,tu se našlo od svega po malo.
  Zaful Autumn 2017 Promotion 
Kakav bi ja bila bloger ako ne bih poručila jedan set četkica.

                                          7 Pcs Rhombus Makeup Brushes Set

Izabrala sam ovaj rouzgold set četkica za koji mislim da svaka blogerka ima. Priznajte,jako je lep. Jedva čekam da stigne i na moju adresu.

Kako sam u prošloj porudžbini poručila jedan par farmerki za sebe,ovoga puta sam poručila i jedne farmerke za mog supruga pa ćete i njega gledati u ulozi manekena.


                                                           Regular Fit Straight Leg Jeans

Takođe,jako mi se svidela i ova body majica.
                                                            Crochet Flower Spliced Long Sleeve Blouse

Mislim da bi se jako lepo kombinovala i da bi bila idealna za ovaj prelazni period,ispod neke tanje jaknice.
Ako vam se dopada nešto sa ovog sajta,možete uneti ove kodove i ostvariti dodatni popust.
                                                ZafulChen   10%-20% OFF 
                                                ZafulIns      10%-20%OFF

Pišite mi u komentarima,šta se to vama najviše svidelo na ovom sajtu,kao i kako vam se sviđa moj izbor.

Нема коментара:

Постави коментар