Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 25. септембар 2017.

Noviteti sa sajta Fashion Mia + najava za nagrađivanje

Ćao,drage moje!
Nismo se družili prethodnih nedelju dana,ali sada sam ponovo tu i pripremila sam vam brdo novih tekstova.
Jedan od njih su i noviteti sa sajta Fashion Mia,a na kraju teksta vas čeka i malo iznenađenje.
Ukoliko vas zanima šta sam to pripremila za vas,nastavite da čitate tekst.


Sa sajta Fashion Mia,poručila sam pre više od mesec dana i kako se radi o međunarodnoj pošiljci,paketu je trebalo jako puno da stigne.
Moram da napomenem da nisam platila carinske troškove i ako su u paketu bilo dve haljine i set nakita.
Prva haljina koju sam poručila bila je ova bebi roze haljina.

                                                        Color Block Bowknot Boat Neck Bodycon-Dress 

Ovu haljinu sam poručila na nagovor prijateljice,ali moram priznati da mi se na sajtu i nije svidela. Izgledala mi je previše elegantno,a i sam materijal mi je delovao jako tanak. Pored toga,još uvek imam mali višak kilograma koji mi je ostao od trudnoće,pa tako da jako retko kupujem haljine koje idu uz telo.Takođe,poručila sam je u veličini L i bila sam uverena da će mi biti velika.
Ali naprotiv,haljina je prelepa. 
Savršeno mi odgovara,sakriva što treba,a opet figuru dovodi do izražaja. Mašna koju ima na gornjem delu kao jedini detalj daje joj posebnu notu elegancije. Sama haljina me podeća na one prave haljine za dame. Prelepo stoji kada se obuče i sigurna sam da će biti odlična za neke svečane prilike. Što se tiče materijala,on uopšte nije tanak,kako mi je delovao na sajtu,čak je i malo deblji pa ne znam koliko bi išao kada su paklene temperature,ali za jesen je idealan.Boja je prelepa i odlična je da otkloni sivilo i monotoniju. Jako lako se kombinuje,može i uz sandale kao i uz cipele.






Sledeća haljina koju sam poručila je baš u mom fazonu. Jedan cesual haljina koja može da se nosi na starke,a može i na cipele.

                                               Simple Round Neck Polka Dot Shift Dress

Jako lagana haljina  i sam materijal čini je da je idealna za leto. Možete da je nosite kao haljinicu,a možete i kao tuniku,u mom slučaju. Možda je i moja greška što nisam obratila pažnju na dimenzije,jer je univerzalna,ali ova haljina mi je kratka.Da je sam 10cm duža bila bi pun pogodak. Tako da i na slikama možete primetiti da ispod haljine imam teksas šorc. Mislim da će se odlično slagati sa crnim helankama,tako da ću je sigurno nositi.
Takođe,ovakvu haljinu sam poručila i za jednu od vas,pa ukoliko vam se sviđa i želite da je vidite u pretstojećem darivanju,pišite.





I za kraj,sa ovog sajta,poručila sam i set nakita koji se sastoji od ogrlice i minđuša.

                                                 A Suit Of Leaf Necklace And Earring

Imala sam izbor od četiri seta nakita i ovaj mi se najviše dopao. Iako ne nosim minđuše,sama ogrlica mi se jako sviđa. Jako je elegantna i svakoj odevnoj kombinaciji pružiće taj dašak elegancije. Na sajtu,ovaj komad nakita možete poručiti još u 3 boje,pa ako vam se dopada,svakako obratite pažnju.





 To bi bilo to što sam ja poručila sa sajta Fashion Mia. Bez obzira na to što sam čekala na paket više od mesec dana,prilično sam zadovoljna stvarima koje su mi stigle.
Pišite mi,kako vam se sviđaju stvari koje sam poručila,takođe ne zaboravite da mi kažete da li bi želeli da vidite ovu belu haljinu u nagrađivanju koje vrlo brzo počinje.

                                                           

12 коментара:

  1. Draga divne stvari si poručila, i meni je stigao paket i baš sam se iznenadila prijatno :) Roze haljina ti predivno stoji, šteta što je druga kratka.


    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  2. Ogrlica je prelepa :-*
    A roze haljina ti super stoji :-))

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Divne stvarčice si odabrala, haljine ti super stoje, a ogrlica je stvarno prelepa ♥

    janalukic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepe su haljine i super ti stoje <3 ova roze mi se bas dopada :*

    ОдговориИзбриши
  5. Ajoj, predivan haul, draga Ivana! Zaista divne stvari, jako mi se dopadaju, pogotovo ova roze haljina, bozanstveno ti stoji!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  6. Najlepse Haljina crno-belo bas svidjam se ;) ☺ ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Lepe stvari si porucila,roze haljina ti super stoji,a ona sa tufnicama je preslatka,s tim sto bi je ja nosila kao bluzicu,bas mi se dopada.

    ОдговориИзбриши