Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 27. септембар 2017.

Noviteti sa sajta Zaful #3

Ćao,drage moje!
Kako je u toku akcija besplatne dostave na sajtu Zaful,odličila sam da vam pokažem novitete kada se radi o mojoj zadnjoj porudžbini sa ovog sajta.
Kao i do sada,moram priznati da sam oduševljena stvarima koje su mi stigle.
Još jednom,ovaj sajt je pokazao da ima jako kvalitetne i povoljne stvari. U ovom slučaju,sve stvari koje su mi stigle mnogo su lepše nego na fotografijama. U to se možete uveriti i sami ako pogledate moje fotografije i slike odeće na sajtu.
Ukoliko vas zanima šta mi je to stiglo,nastavite da čitate tekst.

                                                          Crochet Flower Spliced Long Sleeve Blouse

Prvo što sam poručila,bila je ova bluzica. Bela,sa čipkanim detaljima na rukavima.
Jako je lepa i prelepo stoji. I ako su rukavi od čipke,veoma lako se pere.  Laka je za kombinovanje i verujem da će se dopasti svakoj devojci koja ima malo romantike u sebi. Moram da kažem da je ne uporedivo lepša nego na sajtu i da se uopšte nisam pokajala što sam je poručila. Čak mislim da je bila i jako jeftina,pa je samim tim ova bluzica pun pogodak.




Sledeće što sam poručila bio je i jedan par muških farmerki. Kako i sami znate,oduševljena sam kvalitetom njihovih farmerki i nisam odolela da ne poručim i jedne za svog mužu.

                                                         Regular Fit Straight Leg Jeans

Klasične tamno plave farmerke,i ako na slici deluju crne,nisu. Muž kaže da su pune elastina i jedne od najudobnijih farmerki koje je nosio. Kako su farmerke tamne bila sam ubeđena da će prilikom pranja puštati boju,ali naprotiv ni trunke boje nisu pustile,što je veoma pohvalno. Ja sam ih poručila u broju 34,i ako on nosi 33 i nisu mu velike. Moram da napomenem da je veličina 34 bila najmanja kada je ovaj model u pitanju.
Muž se nije baš najbolje snašao u ulozi modela,tako da to zanemarite.



I poslednja stvar koju sam poručila bio je set četkica koji mislim da svaka blogerka ima,pa tako ni ja nisam odolela da ih ne naručim.
                                                                7 Pcs Rhombus Makeup Brushes Set




Radi se o setu od 7 četkica,4 za lice i 3 za oči. Roze-zlatni dezen čini ih jako privlačnim.
Ovaj set četkica stigao je veoma dobro upakovan,svaka četkica je imala svoju zaštitnu foliju. Prilkom pranja ni jedna dlačica nije otpala. Jako su mekane i pufnaste, veoma lepo kupe proizvod,tako da su mi u rekordnom roku postale jedne od omiljenih.
Sajt Zaful ima veliki izbor make up pribora koji je veoma kvalitetan,pa obratite pažnju.






 Ako vam se dopada nešto sa ovog sajta ili od ovih stvari koje sam poručila,možete uneti ove kodove i ostvariti dodatni popust.
                                                ZafulChen   10%-20% OFF 
                                                ZafulIns      10%-20%OFF


        Kako vam se sviđaju stvar koje sam poručila sa sajta Zaful?Da li ste već poručivale sa ovog sajta?

8 коментара:

  1. Bluzica je prelepa i tebi predivno stoji. Odličan šoping :) Ja čekam sličan komplet četkica, ali ne sumnjam da su odlične.


    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,draga Marija! Četkice su super,uopšte nisi pogrešila što si ih poručila. <3

      Избриши
  2. Odličan izbor. Te četkice već dugo posmatram ali nikako da ih naručim. A i bluza mi se mnogo sviđa. ♥

    https://ccaammblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan haul! Košuljica ti predivno stoji, a četkice i sama posjedujem i obožavam ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  4. jel moze pomoc ivana kako da porucim nesto sto mi se dopada sa tog sajta jer nikada pre nisam porucivala i koliko kosta dospece robe ako nije besplatna postarina.Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno. Javi mi se u inbox na fb stranicu bloga ili na lični profil i tamo ću ti reći sve što te zanima.

      Избриши