Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 1. октобар 2017.

Noviteti sa sajta RoseGal #1

Ćao,drage moje!
Za danas sam vam pripremila novitete sa sajta RoseGal. Pored noviteta,u ovom postu možete videti koliko ove stvari koštaju kod nas,pa u svakom slučaju možete sami zaključiti da li vam se isplati poručivati.
Ono što mi je ovu kupovinu učinilo neprijatnom jeste naša carina koja mi je ovoga puta ocarenila paket i to prilično dobro mi naplatila. Jedina dobra stvar je to što su ljudi na sajtu sasvim korektni,pa će mi novac refundirati.

  Rosegal Autumn 2017 Promotion 

Pa da pređemo na sadržaj paketa.

Prvo što sam poručila,a to ste mogli da vidite ovde  bile su farmerke.


                                                               Trendy Style Crochet Flower Splicing Jeans For Women 

 Ove farmerke sam celo leto gledala kod nas,ali mi je cena bila previsoka,tačnije koštale su od 3500 din (30e) pa do 4700din (40e). Kada sam razgledala sajt,naletela sam na njih i odmah sam ih poručila. Na sajtu cena ovih farmerki bila je čini mi se,oko 14$ (12e), što morate priznati da je velika razlika. Trenutno ih nema na stanju.
Ovo nije klasičan model farmerki baš zbog te čipke koje imaju sa strana. Poručila sam ih u veličini L i savršeno mi odgovaraju. Pune su elastina,a znate da ja to volim. 






Sledeće što sam poručila,bila je dukserica za muža,a kako je on trenutno na putu,nisam mogla da fotografišem kako izgleda na njemu,tako da mi ne zamerite.

                                                              Color Block Splicing Design Hooded Long Sleeve Zip-Up Hoodie




   
Poručila sam duks u veličini XL i mislim da će mu odgovarati. Duks je identičan kao na sajtu i jako mi se sviđa.
Veoma je mekan,tako da če za hladnije dane biti idealan.




 Ako mu se duks ne bude svideo,što je jako malo verovatno,verujte mi,ima kome se dopada i ko bi ga rado nosio.

Sledeće što sam poručila bio je beli sat sa kristalima.

                                            Women Rhinestone Quartz Watch Leather Band

Ovaj sat sam gledala kod nas i jako sam želela da ga kupim.
Prvenstveno jako mi se dopao zbog kristala koji se nalaze u satu i nisu fiksirani,već se pomeraju.
Sat je jako kvalitetan i stigao je dobro zapakovan,tako da je bio dobro zaštićen.
Poručila sam ga baš u beloj boji,jer u toj boji najlakše se kombinuje sa garderobom.
Cena ovog sata na sajtu je 3$ (2e),dok se kod nas može naći po ceni od 800 din (7e).








 I poslednje što sam poručila,bila je ova jako neobična torba.

                               
                    Retro Style Chain and Clothes Pattern Design Women's Crossbody Bag

Svidela mi se upravo zbog tog njenog modela,a i vama se jako dopala kada ste je videli u wish listi.
Stigla je sa gomilom papira u sebi,kako prilikom transporta  ne bi izgubila svoj oblik. Materijal je poput eko kože,ali se jako loše fotografiše. Pored toga, jedina zamerka je ovaj kao lanac od torbe. Mislila sam da je duži i htela sam da je nosim onako,na stranu,ali nije izvodljivo. Može da se nosi u ruci i možete da je stavite na rame.
Pored toga,torba je jako prostrana i može dosta toga da stane u nju. Pored ove boje,možete je poručiti još u 2 boje.
Ovakvu identičnu torbu,videla sam na jednoj našoj stranici i verovali ili ne,koštala je 4800din (40e) što je stvarno previše. Na sajtu,njena cena je 24$ (20e),pa ako vam se dopada,svakako se više isplati da je naručite na ovom sajtu.
 U nastavku možete pogledati još fotografija ove torbe.



  

Ako se i vama dopada nešto sa ovog sajta,možete uneti ove kodeove i ostvariti popust:
                                                              RosegalChen 10%-20% OFF 
                                                              RosegalIns  10%-20%OFF


Pišite mi,kako vam se dobadaju noviteti sa RoseGal sajta i da li ste poručivale sa ovog sajta?                   

9 коментара:

  1. Torbica je prelepa, posle one liste želja jedva sam cekala da je vidim i ovako uzivo na blogu :) ♥

    janalukic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ivana moja draga, zaista imas fenomenalan ukus! Odusevim se uvek stvarima koje narucis. Pocev od pantalona, kakve i sama trazim, pa sve do ove torbice, koju i sama ocekujem, predivne stvari! Odlicna recenzija draga moja!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Torbica je prekrasna zaista <3 I farmerke su sroz zanimljive!

    ОдговориИзбриши
  4. Imamo iste farmerke :) I ostale stvari su predivne. Kasnim sa komentarom, ne znam kako mi je post promakao :)
    Magicni svet lepote

    ОдговориИзбриши