Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 23. октобар 2017.

NIVEA dnevna i noćna krema za suvu kožu

Ćao,drage moje!
Nastavljamo sa recenzijama i na red je došla i recenzija Nivea dnevne i noćne kreme.


Ukoliko me pratite na fb stranici bloga,onda ste i upoznati sa tim da sam pre skoro 2 meseca u DM kupila noćnu Nivea kremu za suvu kožu i dobila gratis dnevnu kremu.
Ova ponuda je bila u sklopu akcije 1+1 gratis.
Cena ovog pakovanja je bila oko 750din i mislim da je to i cena za pojedinačne kreme.
Nakon testiranja,danas vam prenosim moje utiske.
Pri kupovini obe kreme su bile upakovane u kartonsku kutiju sa jasnom naznakom da to pakovanje učestvuje u akciji. Unutar kutije,obe kreme su imale svoja kartonska pakovanja,s tim što na jednoj kremi,noćnoj,nije bilo zaštitne folije.



Obe kreme imaju jako lepo i luksuzno pakovanje koje je karakteristično za Nivea kreme.Takođe,na poleđini kutija imate jasno napisane karakteristike svake kreme.
Dnevna krema ima dosta laganu teksturu i veoma brzo upija. Prijatnog je mirisa,pa tako da će po tom pitanju svima odgovarati.






Za razliku od dnevne kreme,noćna krema ima malo jaču i masniju teksturu,ali i pored toga koža je jako brzo upije.



Obe kreme,kao što sam rekla su namenjene za suvu kožu lica,kakva je i moja. Koristila sam ih nekih mesec dana i morala sam da prekinem sa korišćenjem,a sada ću vam reći i zašto. Moja koža lica je veoma suva i potrebno joj je nešto što će joj pružiti hidrataciju i negu. Sklona je preutanju,zatezanju i crvenilu. Kada sam počela sa korišćenjem,bile su sasvim ok. Lepo su negovale moju kožu,crvenila i zatezanja više nije bilo.
Ali,nakon nekog vremena,počele su da mi se pojavljuju bubuljice u predelu brade. Nisam nikad imala problema sa bubuljicama, ako izuzmemo PMS kada mi se pojavi jedna,maksimalno dve.
Ovoga puta,bilo ih je jako puno. Najpre sam ih pripisala PMS-u,ali i kada je prošao,one su nastavile da izlaze. Ništa osim ovih krema nisam menjala u svojoj rutini nege lica,pa je jasan zaključak da mi ne odgovaraju. Kada sam prestala sa korišćenjem,bubuljice su se povukle. Nisam ih ponovo koristila,da ne bih napravila haos na licu. Koristila sam i ranije Nivea proizvode za negu lica i bila sam jako zadovoljna,pa zaista ne znam šta se dogodilo sa ovim kremama.Očigledno da mi nešto u njima ne odgovara i izaziva iritaciju.

Volela bih da mi u komentarima kažete,da li ste koristile ove kreme i kakvi su vaši utisci,da li su vam odgovarale ili pak su kao i meni izazvale iritacije?

*****Ovo je samo moje mišljenje i ne znači da ako meni nisu odgovarale da neće i vama.*****

7 коментара:

  1. Bas mi je zao sto ti nisu odgovarale. Koristim ih jako i bas mi se dopadaju. Svako ima drugaciju kozu ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristim puno Nivea proizvoda i zaista su odlični,ali eto,sa kremama se dogodilo suprotno. Verovatno ima nešto u sastavu što mi ne odgovara. ❤

      Избриши
  2. Super post, inače jako volim Nivea proizvode i koristim ih.

    http://medinabeslagic.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Takodje muku mučim sa suvom kožom, crvenilom... Pa se negde nadam da će mi odg. Imaću ih u vidu :)

    ОдговориИзбриши