Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 8. октобар 2017.

Zaful wish lista #4

Ćao,drage moje!
Novi dan i nova wish lista sa sajta Zaful.
Kao što znate,već duže vreme poručujem sa ovog sajta i jako sam zadovoljna ponudom koju imaju.
Uglavnom,sve što sam poručila je bilo mnogo lepše nego na fotografijama sa sajtu,pa se nadam da će tako biti i ovoga puta.

  Zaful Sweaters Autumn 2017 Promotion 

Kako nam je leto prošlo,polako sam počela da gledam jesenju odeću,pa je ova wish lista shodna tome.
Prvo što sam poručila bila je jaknica.


                                                    Zip Up Belted Faux Leather Biker Jacket


Jako mi se svidela kako izgleda i mislim da će super da se kombinuje. Ovo je neka bordo boja,a na sajtu piše da je to boja vina. Bilo je još boja,ali ja sam birala između crne i boje vina i izabrala sam ovu,jer uvek kada sam kupovala jakne,one su bile crne.

Sledeće što sam poručila su ove farmerke.

                                             
                                                                      Frayed Knee Cigarette Jeans

Ove pantalone su klasične crne farmerke koje su isečene na kolenima. Morate priznati da na ovoj fotografiji ne izgledaju uopšte primamljivo,ali ukoliko pogledate odeljak " Reviews" možete videti kako na devojkama izgledaju ove pantalone. Jako mi se dopalo kako to izgleda,jer su odlične za kombinovanje sa nekim džemperima,a kasnije će super ići i sa nekim efektnijim majicama.

I na kraju sam poručila ovaj sat i on će se naći u sledećem nagrađivanju.

                                                            Braided Strand Bracelet Watch

Jako sam zadovoljna kvalitetom satova na ovom sajtu i znate da se u svakoj mojoj porudžbini nađe po jedan.Po vašim rekcijama,zaključila sam da su se i vama dopali,pa sam odlučila da poručim jedan sat i za vas.Prema tome,ovaj sat će se naći,pored ostalih stvarčica u nekom od narednih nagrađivanja.

  Ako vam se dopada nešto sa ovog sajta ili od ovih stvari koje sam poručila,možete uneti ove kodove i ostvariti dodatni popust.
                                                ZafulChen   10%-20% OFF 
                                                ZafulIns      10%-20%OFF

Nadam se da vam se sviđa moja porudžbina,pa bih volela da mi odgovorite,da li ste poručivali sa ovog sajta i kako vam se sviđa sam izbor na sajtu?

 

8 коментара: