Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 13. октобар 2017.

Top 5 torbi sa sajta Gamiss

Ćao,drage moje!
Kako sam vam pre neki dan pretstavila top 4 džempera sa sajta Zaful,ovoga puta vam pretstavljam top 5 torbi sa sajta Gamiss.
Sajt Gamiss je novi sajt sa koga ja još uvek nisam poručivala,a kada sam ga pretraživala,primetila sam da ima ogromna sniženja i predivne torbe.
Moram vam priznati da su me one nagovorile na porudžbinu sa ovog sajta,jer im je zaista nemoguće odoleti.
Iz tog razloga vam pretstavljam top 5 torbi kada je reč o torbama koje se veoma lako kombinuju,idealne za svaki dan i povrh svega prelepo izgledaju. Od samog dizajna,pa sve do funkcionalnosti.
Veoma su pristupačne,tako da ih svaka dama može priuštiti.
Pa,da krenemo!
Torba koja je moj definitivni favorit je upravo ova torba:


                                                       Stitching Buckles Zippers Tote Bag

U ovu torbu sam se zaljubila čim sam je videla. Model torbe za koji bih se ja uvek odlučila  Odlična je za kombinovanje i mislim da bi odlično išla uz neku jeans kombinaciju.Takođe,jako mi se dopada ovaj kao privezak. Na sajtu je dostupna u još dve boje,pa obavezno pogledajte.

                                                       Faux Leather Pompom Handbag


Ova torba mi se jako dopala zbog ovih detalja koje ima na ručki. Na fotografijama ima i duži kaiš,pa može da ide i preko ramena. Veoma jednostavan model,a ovi detalji ga čije jedinstvenim.

                                                          Flapped Embroidery Chain Handbag

Ovo je torba koja bi svakoj odevnoj kombinaciji dala posebnu draž. Odlično bi se kombinovala uz sve što vi poželite,a pri tome,jako je pristupačna.

                                                         Bead Color Block Tassels Tote Bag

Ovakvu torbu sam celo leto gledala kod nas,ali je bila jako skupa. Razlika u ceni,kod nas i na sajtu je više nego očigledna.

                                                         Pompon Stitching Color Block Handbag

Pompom i mislim da nema potrebe bilo šta da kažem,savršena je. Na dnu torbe imaju metalni delovi koji sprečavaju samo habanje torbe,a i sama torba mi izgleda jako kvalitetno.


U ovom tekstu sam vam pretstavila mojih top 5 torbi koje bi ja vrlo rado nosila. Svih pet su veoma funkcionalne,idealne za svaki dan i pre svega,veoma povoljne. Pored ovih torbi,na sajtu možete videti i torbe koje su više sam modni detalj,ne mogu se pohvaliti sa funkcionalnošću,ali je zato sam izgled fenomenalan.
Ako volite torbe,svakako pogledajte ovaj sajt,jer je on prava mala riznica.

I kao što bi muškarci rekli: "U žensku torbu može mnogo da stane,ali ne može ništa da se nađe." Da li se i vi slažete sa njima?






                                


6 коментара:

  1. Ajoj, odusevljena sam! Zaista predivne torbe, odusevljena sam tvojom selekcijoM! Prva mi se posebno dopada! Divan post draga!

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan izbor torbica mila, imamo sličan ukus :)
    Blog ti je divan i jako lepo pišeš ♥

    Želim ti lep vikend
    https://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne torbe zaista. Najviše mi se dopada treća po redu :)
    Magicni svet lepote

    ОдговориИзбриши