Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 18. октобар 2017.

Zaful wish lista #5

Ćao,drage moje!
Nastavljamo sa tekstovima vezanim za modu,pa prema tome,danas ide još jedna wish lista sa sajta Zaful.
Mnogo volim da kupujem sa ovog sajta,jer je većina stvari slična Zarinim modelima,samo mnogo pristupačnija i jeftinija.
Prva stvar koja se ovoga puta našla u mojoj korpi su ove espadrile:

                                              Slip On Suede Beading Flat Shoes

Prelepe su,zaista.
Gledam ih već par meseci i sada je došlo vreme da ih poručim. Mnogo mi se dopada model i ovi detalji u vidu nitni.
Espadrile su definitivno obuća koju  nisam skidala celog leta i jedva čekam da mi stignu.
Koliko će potrajati ovo lepo vreme i koliko će mi dozvoliti da ih nosim,videćemo.

Sledeće što sam poručila je ovaj set četkica:




                                          12Pcs Fancy Gradient Color Taper Angular Makeup Brushes Set

Drugarici su se jako dopale,pa će ovo biti ujedno poklon za nju.
Ja već imam jedan par četkica sa sajta Zaful sa kojima sam oduševljena,pa verujem da su i ove istog kvaliteta kao i moje.

I poslednje što sam poručila je ovaj stalak za četkice koji će dosta olakšati sušenje četkica,pa tako neće izgubiti svoj oblik.



                                                         Makeup Drying Brush Tree

Ovo su bile stvarčice sa sajta koje su mi se najviše dopale,a vi mi u komentarima pišite,šta se to vama najviše dopalo. Ukoliko vam se dopada nešto sa ovog sajta,možete ukucati kod ZFEN  i ostvariti popust na porudžbinu.



8 коментара: