Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 6. октобар 2017.

Sammydress wish lista #1

Ćao,drage moje!
Za danas sam vam pripremila još jednu wish listu,ovoga puta sa sajta Sammydress.
Ovo je prvi put da poručujem sa ovog sajta i moram priznati da se jako radujem.
Kao i svaki put,tako i ovaj,pokazaću vam šta se to našlo u mojoj korpi.

  Sammydress Fall Clothes 2017 Promotion 

                                                
                                                            Fuzzy Ombre High-Low Sweater

Ovaj džemper sam već videla na jednom sajtu i jako mi se svideo. A pored toga,ovde je bio još jeftiniji i morala sam da ga uzmem. Definitivno stajem na put crnoj i sivoj odeći. Vreme je da se razbije monotonija.

Sledeće što sam poručila su patike.
                                                              Star Pattern Sequins Flat Shoes           

Baš su mi se dopala i mislim da će super ići uz onaj roze kaput koji ste mogli da vidite u jednom od prethodnih tekstova. Ovih patika nije bilo u broju koji ja nosim,a kako je razlika svega nekoliko milimetara u dužini gazišta,uzela sam broj veći. Iskreno se nadam da će mi odgovarati.

I poslednje što sam poručila bila je jakna,odnosno dve jakne i to muške.

                                         Two Tone Zip Up Detachable Faux Fur Hood Quilted Jacket



Sigurno se pitate zašto dve,pa ću vam i reći.
Krajem meseca je mom mužu rođendan i mislim da će ovo biti idealan poklon. A druga jakna je namenjena za druga. Zajedno smo gledali ponudu na sajtu i jakna mu se jako svidela.
Ova jakna je veoma jeftina,lepa i deluje mi jako topla. Za cenu ove jakne na sajtu,ovde ne bi mogli ni da kupite običnu mušku majicu,a kamo li jaknu.

Bila je prava mala borba šta poručiti,jer zaista imaju veliku ponudu kako garderobe,tako i obuće. Takođe,imaju velika sniženja,pa za male pare možete kupiti odlične stvari.

 Ako vam se dopada nešto sa ovog sajta ili od ovih stvari koje sam poručila,možete uneti ovaj kod i ostvariti dodatni popust.
                                      SammydressChen  10%-20% OFF
                                     

Za kraj,kažite mi,kako vam se sviđa moj izbor i da li ste poručivali sa ovog sajta?

13 коментара:

  1. Imala sam priliku narucivati sa sammydress stranice i mogu ti reci samo pohvale, nadam se da ces i ti biti zadovoljna proizvodima❤️

    Blog: MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  2. Džemperić izgleda divno kao i ostale stvarčice :) Nadam se da će ti se dopasti još više kad stigne.

    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam porucivala,ali mi se tvoj izbor dopada,moram priznati da je moj favorit onaj predivan roze djemper sa prve slike,pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  4. Predivna višlista, jako mi se dopadaju stvari, draga Ivana! Jako zanimljiva selekcija! Patike su mi favorit.

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  5. Pozdrav, imenjakinjo! :) Sviđa mi se tvoj blog pa sam te zapratila i pogledala tvoju wish listu. Moram reći da je ovaj džemperčić zaista presladak! ♥
    Ako želiš i ti mene zapratiti, ovo je moj blog:
    Carstvo zapisanih misli

    Nadam se da ćeš se javiti i da ćemo se čitati! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Džemper i patike mi se mnogo dopadaju, pogotovo patike. U poslednje vreme mi se dopada sve što ima zvezdice. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши