Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 2. март 2018.

Noviteti februara | Šminka i Kozmetika

Ćao,drage moje!
Pitala sam vas na fb stranici bloga da li želite da čitate o novitetima prethodnog meseca,ali samo šminka i kozmetika i dosta vas je bilo zainteresovano,pa sam odlučila da napišem ovaj post.


Prethodnog meseca,kupila sam dosta stvari,ali dosta sam i dobila. Više ima preparative,nego dekorative. Većinu stvari još uvek nisam probala,dok za pojedine vas čeka recenzija u narednim danima.
Pa da krenemo od nege kose.


Od muža sam dobila ovaj Pantene Pro-V set u kojem ima Aqva Light šampon za kosu,
Regenerator 3 Minute Miracle i četka za kosu. Šampon sam već koristila i odličan je za masnu kosu,dok regenerator nisam imala prilike da probam. Sačekaće sa korišćenjem,jer već imam jedan koji hoću prvog da isprobam. Set je kupljen u DM drogeriji i koštao je oko 800din. Inače,u DM-u svi setovi su dosta sniženi,pa ako tražite poklon,obavezno pogledajte.
Od kompanije Biomelem dobila sam na testiranje njihov regenerativni fludi i oduševila sam se kako su upakovali sam proizvod. Sve pohvale za njih! 


Kada je reč o nezi lica, u Lilly drogeriji,kupila sam Garnier dvofaznu micelarnu. Sve više koristim nešto jaču šminku i bio mi je potreban ovakav proizvod. Nisam ga još koristila,jer imam Nivea micelarnu koja mi je pri kraju,pa bih prvo nju da potrošim.

Od Olival kozmetike dobila sam priliku da isprobam njihova tri proizvoda i izabrala sam Ekstra hidratantnu kremu,Ekstra bogatu kremu i Zlatno ulje smilja. Obe kreme namenjene su suvoj koži kao što je moja. Probala sam zlatno ulje smilja i za sada sam jako zadovoljna.
U Lilly drogeriji kupila sam njihove velike tufere. Dosta su mi praktičniji u odnosu na one manje.
Što se tiče nege tela,tu imam najmanje proizvoda. 
  
U Dm-u kupila sam Balea gel za tuširanje,Golden Shine sa vanilom i limunom. Koštao je oko 120din. Volim njihove gelove,povoljni su,a jako lepo mirišu.
Zatim,uzela sam za muža gel za tuširanje od Felce Azzurra. On samo njihov gel za tuširanje koristi i to isključivo ovaj klasik,dok se meni više sviđa od badema. Trenutno su na sniženju u Dm drogerijama.
Od kume sam dobila Bioten gel protiv celulita.Uvek kasno krenem sa korišćenjem ovakvih preparata,pa sam zato juče počela da ga aktivno koristim. Koristi se 4 nedelje da bi se videli rezultati,tako da kroz nekih mesec dana očekujte utiske.

I sada prelazimo na šminku.




Definitivni favorit ovog meseca je Essence maskara za obrve. Kupila sam je početkom meseca i koristim je svakodnevno. Očekujte recenziju u toku sledeće nedelje.
Takođe,još nešto sa čime sa se dosta igrala ovog meseca su gliteri od Dolce Vitas Profesional Make up
Možete ih naći na instagramu,a ja ću vam reći da sam oduševljena sa njima. Kao i za Essence maskaru,i o njim moći ćete da čujete reč više u narednim danima.
Od brenda kozmetikaiparfemi.rs dobila sam tri proizvoda,puder,bazu i bazu za senke.Bazu za puder i za senke još uvek nisam probala,dok sam puder probala i rekla bih da oksidira,ali probaću ga i sa bazom,pa ćemo videti.


To bi bilo to što se tiče mojih noviteta za prethodni mesec,a ja bih volela da mi kažete,šta ste to vi kupili-dobili u prethodnom mesecu? Da li ste probali neki od ovih proizvoda?




7 коментара:

  1. Draga i ja testiram Ingrid proizvode i imam ovakvu bazu za puder i senke koje mi deluje odlično za sada, puder još nisam lepo isprobala. Ja sam skeptik po pitanju anticelulit proizvoda, javi ako bude imalo efekta :) , gliteri su prelepi.
    Odličan post!

    ОдговориИзбриши
  2. Garnier dvofaznu micelarnu vodu sam baš pre neki dan gledala. Tada sam kupila Garnier roze kojoj sam verna već neko vreme, ali definitivno moram isprobati i ovu. Ostale proizvode nisam probala, ali planiram Essence maskaru za obrve jer deluje kao prava stvar. ☺

    Novu post na Misseslandy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,draga Sandra. Nisam probala ništa od Garnier proizvoda, tako da jedva čekam da počnem sa korišćenjem ove micelarne.

      Избриши
  3. Ajoj, stvarno odlicni noviteti! Divan haul! Meni se najvise dopada sminka, naravno, vecinu proizvoda sam i sama probala i sigurna sam da ces uzivati koristeci je! Fantasticna recenzija draga.

    Visit me, Malefica

    ОдговориИзбриши
  4. Panten šampon većneko vreme koristim i mogu ti reći da sam oduševljena kako opere kosu. Super noviteti. :)

    ОдговориИзбриши