Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 15. март 2018.

U susret letu sa Manzara fashion

Ćao, drage moje!
Znate da obožavam internet shoping i da polako, ali sigurno preti da postane moja svakodnevnica. Internet kupovina mi puno olakšava u smislu da više ne moram provoditi vreme po gradu tražeći ono što mi treba, jer je sada sve na klik od nas. Većinom sam poručivala sa kineskih sajtova, ali pre nekog vremena otkrila sam sajt u našem susedstvu, tačnije u Hrvatskoj i radi se o sajta Manzara.
Ovaj sajt se bavi prodajom ženske i muške odeće, obuće kao i asesoara.  Imaju besplatnu isporuku, kao i povraćaj robe u roku od 14 dana.
Na ovom sajtu možete kupiti haljine online
Kupovati haljine opreko interneta je malo teže jer ne možemo da ih probamo, ali ako znamo svoje mere možemo da procenimo koja veličina nam odgovara. Kupovala sam već par puta haljine i u većini slučajeva bila sam zadovoljna.
Na ovom sajtu imaju prelepe haljine i ja ću vam pokazati koje su mi se najviše dopale. Mislim da će Vam se svideti, jer sa dolaskom leta dolazi nam i lepo vreme, pa samim tim kreću sezone venčanja i proslava.

                                                            SKATER HALJINA KAPLAN

Ova haljina mi je odmah "zapala" za oko. Obožavam ovakve, ležerne modele i mislim da bi mogla da se kombinuje na puno načina. Uz salonke kao i uz visoke čizme. 

                                                         MINI HALJINA GOMER

Jednostavna haljina koja je savršena za venčanja. Uz crne salonke bila bi odlična kombinacija.
                         


                                          DUGA HALJINA ASTON

Ova haljina je za malo smelije devojke. Nisam sigurna da li bih je nosila, ali mi se jako dopada.

                                                      SVEČANA HALJINA VICTORIA

                                                    ELEGANTNA HALJINA MARILYN

Savršena haljina za predstojeće mature. Jedna od onih u kojoj bi se svaka devojka osećala kao princeza.

                                                 DUGI KOMBINEZON MARIA bijeli

 I haljina-kombinezon je od prošle godine veoma popularna, pri tome cvetni dezen čini je neodoljivom.

Zar nisu prelepe? Na sajtu pored ovih, imate još mnoštvo drugih haljina.
Pored haljina koje su sastavni deo svakog leta, ono što nam još treba je dobar kupaći kostim.
Svake godine izađe neki novi trend, model i dezen. Nekad su aktuelni cvetni dezeni, a pak nekad jednostavni modeli. Sve je stvar ukusa.  Ja sam ljubitelj neobičnih modela i volim da u svom garderoberu imam više vrsta i modela.
Na ovom sajtu imaju pregršt divnih modela, a ovo su jedni od tih:

                                                              KUPAĆI KOSTIM ELDREDA

                                                                TANKINI ZORKA

                                                     KUPAĆI KOSTIM ELEGANT

                                                       BIKINI ULRIKA

   Ovo je moj najuži izbor, a ako obratite pažnju videćete da imaju još puno lepih modela. Sigurna sam da će Vam se dopasti kupaći kostimi.
Uživajte u kupovini!

4 коментара:

  1. Jao haljine su predivne!
    Ne mogu se odlučiti koja mi se više sviđa, super ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Dva puta sam narucivala sa manzare i mogu ti reci da sam odusevljena s proizvodima, nadam se da ce se i tebi svidati

    ОдговориИзбриши