Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 14. март 2018.

INGRID Podloga za senke za oči

Ukoliko želite da vaša senka traje satima, podloga za senku za oči INGRID HD Beauty Innovation je savršen izbor za vas.

Podloga za senke je veoma važan proizvod koji bi trebao da se nađe u našem beauty nesesseru. Bez nje nećemo postići idealan look, kao ni to da nam senke na očima traju satima.
U tu svrhu počela sam da koristim Ingrid podlogu za senke.

 Ingrid kozmetika dostupna  nam u okviru sajta kozmetika i parfemi.rs, kao i u lokalnim parfimerijama.
Razlog zbog kojeg bih se pre odlučila na kupovinu sa ovog sajta je to što je poštarina besplatna za sve porudžbine preko 1000din. Svi proizvodi stižu brzom poštom maksimalno zaštićeni, što je za svaku pohvalu.
Takođe u okviru sajta dostupna je i korisnička podrška tako da u svakom trenutku možete pitati sve što vas zanima, a pri tom da je vezano za same proizvode koji su dostupni.
Ovaj brend nam stiže iz Poljske i svi proizvodi su jako povoljni, a uz to i kvalitetni.



Ingrid podloga  za senke dolazi u kvalitetnom pakovanju koje je izrađeno od čvrste plastike. U pakovanju dobijate ukupno 6.5grama proizvoda sa rokom trajanja od dve godine.


 Što se tiče strukture, radi se o kremsatoj podlozi koja ima jako dobru pokrivnu moć, što znači da će prekriti sve kapilare na kapku, izjednačiti boju i pripremiti sam kapak za nanošenje senki.


Ja imam veoma masne kapke i veoma često se desi da se senke skupe u pregibu i to ne izgleda lepo. Pored toga dešavalo se da uopšte nisam bila zadovoljna kako su same senke izgledale nakon nanošenja, kao i to da su za veoma kratak period nestale sa očiju.
Kada sam počela da koristim ovu podlogu, to se promenilo. Prvo što sam primetila je to da je prekrila sve kapilare i crvenilo, a pored toga pigmentacija i samo nanošenje senki je bilo puno bolje.


 Na ovoj fotografiji možete i videti kako izgleda sama podloga, kao i senke sa i bez nje. Pigmentacija je neuporedivo bolja.
Ingrid podloga za senke je veoma produžila trajanje senke na očima. Više se ne skupljaju u pregibu i dosta lepše izgledaju na očima. Ono što sam još primetila je da ova podloga ima jako prijatan miris.
Za cenu od 560 dinara, koliko Ingrid podloga za senke košta na sajtu dobijate jedan odličan proizvod koji je vredan vaše pažnje. Odličan izbor za sve koji žele da svoj make up učine savršenim.


****Da li ste probali ovaj proizvod? Da li koristite nešto iz INGRID asortimana?*****

4 коментара:

  1. Podloga je odlična. I ja sam prezadovoljna istom. Super recenzija draga :)

    ОдговориИзбриши
  2. Izgleda divno i zaista korisno. Bas mi se dopada! Obozavam Inrid proizvode i mislim da bi mi ova baza dobrodosla! Hvala na sjajnoj recenziji draga!

    ОдговориИзбриши
  3. Hey Gorgeous Dear,..
    I really like your blog, it's so useful and amazing post.I'm so happy and thanks dear for sharing....

    https://www.lukhidiamond.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam probala,Ali bih Rado,vidi se da je odlicna,post je super.

    ОдговориИзбриши