Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 6. март 2018.

Another winter outfit | OUTFIT POST

Ćao, drage moje!
Danas ću vam pokazati outfit koji obožavam da nosim poslednjih dana. Radi se o par stvari koje su nove u mom ormaru i stigle su sa sajta Rosegal. Malo je reći da sam oduševljena.
Radi se o ponču i dugačkim čizmama sa potpeticama. Od uvek sam mislila da su čizme preko kolena rezervisane za visoke devojke, ali sam pogrešila. I meni, koja sam niska, jako lepo stoje. I jako su kvalitetne. Iako imaju potpetice, jako su udobne i bez ikakvih problema mogla bih da budem u njima ceo dan.
Što se tiče ponča, on je univerzalne veličine i ako nosite do XL veličine, savršeno će vam odgovarati. Jako je mekan i prijatan za nošenje, a pored toga, idealan je za kombinovanje.
Link do čizmi: High Elastic Knee High Stovepipe Winter Boots
Link do ponča: Fringed Batwing Asymmetric Fuzzy Sweater 
Uživajte u fotografijama :)

 Hi, my dear!

Today I will show you an outfit that I love to wear in the last days. It's about a couple of things that are new to my wardrobe and they came from Rosegal site. It's hard to say I'm thrilled.

It's about poncho and long boots with heels. I always thought that the boots were reserved for high girls over their knees, but I was deceived. And to me, which is low, I stand very well. And they are very good. Although they have heels, they are very comfortable and without any problems I could be in them all day.

As for midnight, it is universal in size and if you carry up to XL size, it will perfectly suit you. It is very soft and comfortable to wear, and in addition, it is ideal for combining.

High Yield High Elastic Knee High Stovepipe Winter Boots

Link to sweater: Fringed Batwing Asymmetric Fuzzy Sweater

Enjoy your photos :)




 

4 коментара:

  1. Iko sve stvari su odlične i predivno ti stoje! Ambijent na fotografijama je zaista divan, gde su nastale?

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti puno, draga moja! Fotografije su nastale u blizini Beograda, u bašti jednog restorana. ❤

    ОдговориИзбриши
  3. Evo i ovde da kažem, kombinacija ti divno stoji! Čizmice su vrh! <3

    ОдговориИзбриши
  4. Na lepom sve lepo izgleda. Ponco je extra💟

    ОдговориИзбриши